plof Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Gefeliciteerd met je verjaardag lotus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 september 2015 Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 Vannacht liep ik door mijn huis op zoek naar mijn boek........... en passant kwam ik de rode maan tegen............... en dacht aan jou. Hoe gáát het? Hopelijk geen bericht, goed bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2015 He Monster wat aardig! Grappig ik heb vannacht een uur naar de maan gekeken. Heerlijk. En jij dacht aan mij. Lief. Hier gaat het goed. Nog steeds geen drup. Omdat er erg veel los kwam en ik aan de onderliggende problemen wilde werken ben ik een week of 6 geleden met een twee daagse behandeling. Zwaar, maar zo zinvol en leerzaam. Dat doet me goed. Ondanks alle bagger die boven komt, maar nuchter kan ik het aan en alles een plek gaan geven en leer dingen die waardevol voor me zijn. Ik lees af en toe mee, maar mis daardoor ook veel. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Dank voor je vragen! Monster en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Na lang weg geweest te zijn van hier, maar weer eens even een krabbel. Met mij gaat het goed. Geheel alcohol vrij. Ik ben daar zo blij mee. Niet alleen het ADB zijn, maar vooral ook het mogen en kunnen werken aan mezelf wat ik vooral in een twee daags behandeling heb mogen doen. Wat een verademing om (al was het heel zwaar) aan onderliggende problemen te werken. Vooral de trauma verwerking was geen 'kattepis', maar zo de moeite waard. Een grote ontdekkingstocht. Omdat ik alert wil blijven bezoek ik nog wel de nazorg bijeenkomst. Maar ook omdat het gewoon fijn is om daar te zijn. Indigo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Klinkt goed! Lekker verder gaan met ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Mooi om te lezen..het harde werken aan jezelf word beloond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 Wat mooi om te lezen, dank je voor het delen Lotus. Ik sta ook voor het vervolgtraject, groepstherapie met traumaverwerking. Zó fijn om te lezen dat het jou veel heeft gebracht. Geeft deze burger moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2016 en de lotus zij bloeit voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden