Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goede morgen Frummers, De vogels fluiten, als het goed is zijn de weergoden ons vandaag goed gezind. Ik wens iedereen een hele fijne, mooie dag. Voor degene die het nodig hebben heel veel sterkte, kracht en succes!! Deze week heb ik geen Refu genomen, ga dit nu zo nodig slikken. Dus.... Ik zet mezelf vandaag op: Dagpact: Lotus Koffie en thee wordt gezet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goedemorgen Lotus, Ik had al zo het idee dat jij de gordijnen wel zou openen. Koffie en thee staan inmiddels klaar zie ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goedemorgen allemaal, moet nog even goed wakker worden, tis nog een beetje somber wat donker buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goeiemorgen Eline. Lekker bakje koffie of thee dan maar even nemen? Hier schijnt de zon inmiddels al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goedemorgen Lotus, Yvonne en Eline Eerst maar koffie. Fijne dag iedereen Blondie, succes vandaag Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Dank voor de inwendige mens Yvonne! Wordt maar rustig wakker Eline...Blauwe lucht in zich hier hoor. En een eekhoorntje. Grappig zit met haar derriere in het vogel huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Dagpack: Suiker Lotus Jij ook fijne dag Suiker. En succes met het apotheek gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Eerst maar eens in de kleren en zorg om kanjer van een zoon. En dan aan het werk..... Tot laters.....Goed gaan allemaal, dan doe ik het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Jij ook een goedemorgen Suiker, en inderdaad, kán zo vervelend zijn weer achter een foute levering aan te moeten, maar ach... er zijn ergere dingen moet je maar denken. Aakie op vakantie vandaag... heuuuuuuuul veul fijne dagen wens ik je toe Aak (( )). A3 een heule poos droog, dat verdient een blommetje, net als jouw posting van gisteren over.... , én een knuffel (( )) En nou ben ik de rest al weer vergeten, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 De koffie van Yvonne doet wonderen......ik stuiter zo de douche in, Suikertje vergeet de apotheek niet, Lotus wil je ons op de hoogte houden hoe het niet slikken vd refusal bevalt? Nu even krant lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Oh ja, Agnieta gefeliciteerd met het weer oma worden. Zo leuk dat Wimmelt na al die tijd toch komt praten hier, welkom. Ennu.... friesland en groningen hebben wel de naam niet met elkaar door één deur te kunnen... maar er zijn zat keren dat dat wel kan hoor. Ik ga altijd met heul veul plezier naar groningen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 en nu, huphuphup hier aan de slag, anders ben ik straks niet op tijd op mijn werk. Mensen, koffie en thee zitten in de warmhoudkannen Maak er een mooie dag van, dan wórdt de dag ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Ik moet eerst naar ggz vanmorgen. Mijn vervoer komt hier om half negen, dus nog genoeg te doen eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Agnieta; Van mij ook een hartelijk gefeliciteerd met het wederom oma worden. Ik loop weer eens achter de feiten aan, maar natuurlijk niet minder gemeend. Ik hou jullie op de hoogte hoor. Een stok achter de deur, triggers voor de deur... Plan de campagne aan het schrijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goedemorgen! Na slechte wakkere nacht nu toch redelijk fris onder de douche en laatste werkdag deze week! Dagpack: Suiker Lotus Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Op weg naar buiten me realiseren dat ik de pc niet heb afgesloten... gaat nu gebeuren .... Blondie succes trouwens vanmiddag. Lotus,... goed dat je aan de refusal gaat als je je onzeker begint te voelen... En nu .... echt weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 (bewerkt) Goeiemorgen, Vandaag de dag van sollicitaties. Hierdoor onrustig geslapen en ook mijn darmen krampen erop los. Zie beren op de weg die er waarschijnlijk niet eens zijn... Kronkels in mn koppie! Blij dat ik op dit soort dagen terug kan vallen op mijn refusal. Zit er weer in... Nu een bak thee en zorgen dat ik representatief voor de dag kom. Dagpact: Suikertje Lotus Vol Blondie6173 Agnieta 15 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Blondie...succes!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 (bewerkt) Thnx allemaal voor de succeswensen... Kan niet anders dat ik aangenomen ga worden met al jullie steun! ;-) :-D Akelei, fijne vakantie Agnieta, gefeliciteerd ouwtje Suikertje, succes met oefenen en apotheek perikelen Yvon, Vol en Lotus werkze Verder iedereen die nog komt buurten een fijne zonnige droge dag! 15 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Heel veel succes Blondie. Ik ga duimen tot ze blauw zien. Ik zal die beren even van de weg schieten. Das zielig, dus maar even een broodje laten smeren. Zijn ze lekker bezig en kan jij je weg vervolgen. You can do it! Laat je nog even weten hoe het gegaan is? Toi toi toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goedemorgen iedereen! Goed geslapen hier. Vol niet. Ook dat komt weer goed Vol! Lotus geheel op eigen kracht, succes hoor! Dat moet lukken. Blondie veel succes bij het solliciteren! Leuk Agnieta, weer Oma worden. Fijne dag iedereen, succes! Dagpack:Lotus SuikerVol Agnieta MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 In de kleren, toch maar even wat dikkere trui, frisjes nog.... Las net het verhaal van Elzbieta aka Ella, hoop dat ze de dagdraad ook weet te vinden. Ik begin maandag met de refu.... En het wordt mooi weer vanaf morgen eigenlijk al, ik wil wat dingen ondernemen weet alleen niet wat, het zal wandelen en fietsen worden... Hoe staat het met de aanmeldingen voor de meeting? Ik kijk ernaar uit, Wimmelt jij geen zin om te komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goeie morgen Heel veel succes vandaag Sugar en Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 goedemorgen...het wordt zomer .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2014 Goedemorgen medestrijders Geen goed gevoel hier, knoop in de maag, maar weet niet zo goed waarom. Maar één ding weet ik zeker, van drank wordt het niet beter dus drink ik vandaag niet! Dagpact:Suikertje LotusVolBlondie6173Agnieta MijnGerrit ietjefietje Wimmelt Mooie dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden