moontje Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Hallo allemaal........Ik zal me ff voorstellen.Ben een vrouw van midden 30.Gehuwd,kids,werk en ik ga naar school.Ik heb het probleem en de gewoonte dat ik meen dat ik na een dag werken of school me mag belonen met een (aantal glazen)wijn of bier.Het begon zeer onschuldig maar ja we weten wel hoe dat afloopt.Ik ben al zo ver dat ik al van mezelf weet dat ik geen gezelschap drinker meer ben.Het begin is gemaakt maar nu op naar een leven zonder of met beperkte alcohol.In het begin is het fijn en het voeld fijn maar naderhand maak je er geen vrienden meer mee en zoek je allerlei uitvluchten.huwelijk en kids lijden er onderIk hoop hier wat steun, herkennining en tips te vinden.groetjes moontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Ha Moontjewelkom hier,je bent op de juiste plek.ik weet niet hoe het afloopt voor jouwant je hebt nog vele jaren voor jedie als je hier vindt wat je nodig hebtnod heel wat prettiger kunnen verlopen dan nu.Ik weet wel dat ik, 20 jaar verder, en langer gedronken,het erg jammer vind dat er niet zoiets was, als ADB, toen ikjouw leeftijd had.Ik kan je de training hier online dus van harte aanbevelen.Velen hebben er baat bij hier en daarom is de dagdraad, bijditjes en datjes, ook nogal druk. Kom erbij en schrijf mee, des te eerdervoel je je thuis hier. Veel succes voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Welkom Moontje!Hopelijk voel je je hier snel thuis.Ben ook nog niet zo lang op het forum, maar haal er veel kracht uit.Daarbij komt dat het allemaal echte kanjers zijn hier!Je kunt jezelf zijn, dat is erg belangrijk.Een warm bad, dat is het.Hoop je snel te zien op het draadje, gewoon instappen en niet aarzelen!Tot schrijfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2010 Welkom!Ik hoop voor jou dat je het juiste moment vindt, het juiste pad.Hier is alles te vinden. Maar dan nog hè, moet je het zelf doen.Good luck!!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2010 Welkom Moontje,Kom maar naar de dagdraad en praat wat mee als je wilt. Hopelijk voel je je thuis en kunnen we je helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 17 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2010 Hoi Moontje,Succes hier op het forum. Ik ben zelf ook nieuw en ben dus ook nog aan het rondsnuffelen.Gr, Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hallo Moontje!Jij ook een hartelijk welkom hier! Heb zelf veel steun gevonden hier en hoop voor jou dat je je hier ook snel thuis zult voelen!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden