Cas Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Mooie Zondag iedereen, Zo tot nu toe een goed wknd . Zo een lekker hardloopwedstrijdje, mooie cadeautjes gehad van mijn 3 kids. Kijk uit naar de behandeling die start op 10 juli. Er zijn ook gewoon een hoop dingen uit mijn verleden die ik gewoon een goed plekje moet geven. Ga iedereen goed. Grt Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) En die jointjes is het hem ook niet alleen ik wil gewoon niet drinken en als ik die behoefte heb en ik steek dan1 op en de trek is weg dat vind ik het voor nu wel ok, happy ben er ook niet mee. Dus dat is dan weer de volgende stap om daar dan iets mee te doen. 15 juni 2014 bewerkt door Cas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 1 ding tegelijk Cas naarmate je sterker wordt in het niet drinken, kun je de volgende stap maken. Je gaat goed, heb een fijne vaderdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Hoi Cas, Ff zoeken voor je hoe je met die trek om moet gaan. Maar ik begrijp dat je binnenkort met behandeling start. Voor nu de alcohol niet, prioriteit nummer één. Ik heb geen ervaring met jointjes...lijkt me wel dat je daar ook mee op moet letten. Maar dat heb je ook helder. Succes Cas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Cas? Joehoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden