bolletje Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hartstikke goed Sugar, verandering van spijs doet eten hé? Welkom Vol en heel veel succes. Het regent hier nog niet mensen dus ga ik weer aan de gang. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Heerlijk dat schuiven met meubels! Ik moet vandaag vooral wasmand gaan schuiven helaas. Misschien nog naar de film vanmiddag, genieten voor de kinderen en het is wel weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Jezelf lekker even verwennen Yvonne Lekker bezig blijven Suiker. Schuiven met het spul, doet stof opwaaien. Het bezig zijn gaf / geeft mij ook afleiding, al was het maar met de pleeborstel zwaaien. Goed bezig en op dagpact. Top! Wees welkom Vol! Ik zou douchen....Zit hier nog....Straks brunchen (gezellig met de mannen) en daarna de hort op naar moeders. Ik ga maar eens uitgebreid koken voor haar. Dus eerst spulletjes halen en een wijntje voor haar meenemen???? Jawel moet gaan lukken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) Goeiemorgen, Vannacht om 1:00 uur al moederdagkado gehad van mijn dochter,gezien we toch nog wakker waren! Samen songfestival uitslag afgewacht. Was gezellig. Vanmorgen tot half 10 uitgehouden in mn slaapkamer, maar er toch maar uitgekomen gezien mn zoon niet van plan is uit bed te komen om mij te verrassen... Nu samen met mn dochter aan de pistoletjes en zo weer richting mn landgoed... Gezien baggerweer eerst de binnenkant van mn villa een likkie verf gaan geven... Dagpact: Suikertje Ietjefietje Vol Blondie6173 11 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Goeiemorgen allemaal. Appeltje..mijn zus vroeg gisteren aan me of ik een speciale reden had om niet meer te drinken...oe, dat was toch wel confronterend! Ik vind het heel moeilijk om daar op te antwoorden...'het is beter voor me, ik merkte dat ik meer dronk dan goed voor me was, ik slaap veel beter nu'...toch ook wel fijn dat ze het vroeg. Ik laat het ook steeds meer vallen...is het ook wel duidelijk voor de omgeving, maar ik weet nog niet altijd goed hoe ik er mee om moet gaan...mensen zien mij niet als iemand met een drankprobleem maar als gezellige levensgenieter...en dat ben ik nog steeds hoor!! Ga eigenlijk juist meer genieten nu, bewuster! Ik wens jullie allemaal een fijne zondag! Dagpact: Suikertje Ietjefietje Vol Blondie6173 Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen mensen, Geweldig geslapen, ben net mn nest uit, hondje op het voeteneind. Hier schijnt de zon maar zo te zien zal dat niet lang duren. Eline en suiker: Ik ben weer van de partij en ben ook vast van plan om dat te blijven doen! Een moeder heb ik niet meer, maar zal aan haar denken vandaag. Als de zon blijft schijnen ben ik in de tuin te vinden. Mooie dag allemaal. Dagpact: Suikertje Ietjefietje Vol Blondie6173 Kruidenthee Wimmelt 11 mei 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Was even bezig, hier geen moeder meer, mis haar ook niet.... Sugar, ik heb heerlijk geslapen....Wimmelt ik ben blij dat je weer van de partij bent, Wijfie gaat goed? Waar is Rapi, klussen op het landgoed...klussen met laminaat, klussen met het meubilair....jee ik ga dan mn strijk maar doen, kan moeilijk achterblijven.... Ietje gaat lukken vandaag met jouw.....anders kom ik met de matteklopper, Mijn gerrit met de kieteldood..... Hier ook regen en wind maar heb pot thee op het lichtje staan en straks lekker broodje Ugly Duck, weliswaar zelfgemaakt maar ook lekker, prei, champignons, iets uitgebakken spekjes en de laatste minuut wat stukjes brie erdoor........smullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) Goedemorgen iedereen! Vol welkom op het Dagpact! Op het toetsenbord zitten de B(ol) en de V(ol) naast elkaar. Dat wordt opletten dus voor ons! Thee en de mensen om ons heen. Ik vertelde twee collega's laatst dat ik gestopt was met drinken. Die keken daar niet eens van op. Dat speelt voor hen kennelijk niet. Meer een mededeling in dezelfde orde als dat je wat wilt afvallen, of besloten hebt wat meer te sporten of zo. En Wimmelt is er weer en op het Dagpact! Mooi man! Ondanks het matige weer ga ik er een mooie dag van maken. Beide kinderen zijn thuis, kat ligt op de bank. Het bezoek aan mijn schoonmoeder heb ik, in overleg, aan mij voorbij laten gaan. Mijn schoonmoeder is die, waar al die grappen over worden gemaakt. Heb ik weer! Dagpact: Suikertje Ietjefietje Vol Blondie6173 Kruidenthee Wimmelt MijnGerrit Mooi Dagpactje! 11 mei 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Letterlijk wat op te ruimen...kan innerlijk al een klein beetje opgeruimd gevoel aanvoelen Dus deze dame gaat haar buro maak weer eens ordenen...kan vast weer het een of het ander weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Kan me eindelijk weer aanmelden,pfffffffff ?? Ik ben even kwijt waarom dat niet kon dan, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 computer deed héél erg vreemd Da's heel erg vervelend tegenwoordig. En link, soms. Is het nu opgelost? Wat was er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Kijk eens aan Wijfie steelt de show Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Wijfie, Complimenten Heerlijk nu toch? Geen gezeur en geen slecht gevoel! Goed gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ook de complimenten van mij wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) Duizend en een dingen aanpakken in mijn villa zonder gereedschap schiet niet echt op! Met aardappelschilmesje schroefjes uit proberen te draaien enzo... Uiteindelijk wel wat kozijnen in de grondverf gezet. Eettafeltje en stoeltjes geschuurd door mn dochter en voorbehandeld... Mag ze volgend weekend met carte blanche gaan pimpen! :-D Nu weer thuis en goddank door mijn adhd nog genoeg energie om verder te gaan met mn keukenkastjes... Ieder nadeel heb zn voordeel ;-) 11 mei 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Hoi Blondie, neem eerst maar kop koffie met wat lekkers zou ik denken. Dat heb je wel verdiend lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Scheurkalender...vond het een mooie Moederdag Dan geef ik in het park de moedereend altijd ontbijt op nest Antoinnette en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik ben eindelijk weer eens toegekomen om wat meer binnenshuis te doen met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Wat doe je dan met Vaderdag huttula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik zie dat er een paar mensen aan het klussen zijn dus ben ik de enigste niet. Hier gaat het, na flink vloeken en het bijltje er bijna bij neer gooien, goed. Het laminaat leggen lukt aardig, het is gewoon een handigheid die ik van internet afgehaald en na geaapt heb. Nou scheid ik er mee uit want m'n rug doet zeer, maar ik ben heel tevreden nu het lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Blij dat het uitendelijk toch lukt en je tevreden bent bolletje. Ik ben er ook mee gestopt, kamer veranderd. Nog niet helemaal af, maar morgen weer dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ik voel me bijna schuldig, ik ben heel de dag al aan het lezen. Heb zojuist het volgende boek alweer te pakken. Onmatig? Ja. Straks ga ik wel eten koken, doe ik toch nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Zover gaat de scheurkalender nog niet...suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2014 Ja dat geeft toch een heel goed gevoel Sugar. Het nadeel is dat ik dan moeite heb om te stoppen, dan gaat het zo lekker. Alcoholisten gedrag. Geen maat weten te houden Je hoeft je toch niet schuldig te voelen Ger.? Zondag is eigenlijk een rustdag dus doe je het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden