kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Fijn is dat, houden zo en ook alert blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 15 november 2016 Rapport Share Geplaatst 15 november 2016 Nee, ik doe mezelf er geen plezier mee. Dat gevoel heb ik nu wel heel overtuigd. Had eerlijk gezegd niet durven hopen dat het zo veel makkelijker zou worden om niet te drinken. Wat fijn! En petje af Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Nee, veel voller dan gedacht, daarom ook het gevoel achter feiten aan te lopen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 En toch volgehouden. Je wordt steeds sterker volgens mij. (twee keer vol, top). Vandaag wat rustiger? Even oppassen dat je daar dan niet in trapt hè. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Dat is inderdaad tweede valkuil..maar ik ben alert! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2016 Rapport Share Geplaatst 16 november 2016 Weet ik Vol je bent een van die stoppers hier die ik bewonder. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 En wat goed van je. Het is noodzakelijk dat blijven opletten. Is het niet om de je je niet fijn voelt, is het juist omdat je je fijn voelt. Vermoeiend soms...maar weten hoe het werkt, helpt. Samen sterk! Sita2 en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Dat ja! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Jeetje, wat leuk maar ook vreemd herkenbaar om mezelf terug te lezen. Wat is er eind 2016 gebeurd met de energieke ik ? En .. ik voel me nu weer precies zoals ik mezelf toen voelde, jammer dat ik niet meer kan terughalen waarom ik blijkbaar toch weer ben gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Hoi vol, goed dat je er dan toch weer bent. Wanneer ben je weer begonnen en hoeveel drink je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ja herkenbaar. Het lijken verschillende levens, met en zonder alcohol. We gaan voor dat laatste nu, hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Hoi @Woodie, ik ben 11dgn geleden gestopt met drinken en daar heel opgelucht bij. Heb elk jaar wel een periode waarin ik niet drink, vorig jaar 100dgn en dan toch met kerst weer een glas gedronken. Heeeeel langzaam waren dat er uiteindelijk voor de zomervakantie weer meerdere elke avond. Ja @Pelle2, ik ben blij dat het niet meer hoeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Het sluipt er heel makkelijk weer in. Maar bij bijna niemand verloopt dit proces vlekkeloos. En ja, dat je een paar keer valt is niet eens erg....als je maar weer opkrabbelt. En dat doe je! Ik wens je heel succes toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden