Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 mei 2014

Aanbevolen berichten

Bolletje,

even een reactie op gisteren:

quoten kon ik al niet omdat ik er niets van snapte en het niet nodig vond omdat ik kon kopiëren, maar nu lukt het helemaal niet.

Ik heb en had Internet Explorer.

Als je reclame krijgt, moet je een spamfilter (laten) installeren, kost weinig of niets. Ik heb nooit reclame.

En over songfestival: ik ben totaal a-muzikaal, heb ook nooit muziek aan staan en weet er niets van, ook niet van sport.

Ik wil niemand beledigen, maar ik vind het zonde van mijn tijd, het lijkt wel steeds hetzelfde.

En dan die Olympische Spelen, altijd gedonder, kan beter worden afgeschaft, de hele gedachte erachter wordt al decennia lang geweld aangedaan. Bedenk eens hoeveel goed je met dat geld kunt doen!!

Naar quizzen en shows en crimi's, detective e.d. kijk ik ook nooit.

Wel naar nieuws, films, documentaires, kortom dingen waar ik wat van op kan steken.

En anders lees ik liever. Tikkop is uit, nog een paar te gaan.

Nu naar het palingdorp naar de lawaaidrogist en naar vrienden die ik, mede door toch weer drinken, verwaarloosd heb.

Ze houden heel erg van sauna, maar hebben niet veel geld, hoewel ze allebei keihard werken, dat is daar gebruikelijk, dus heb ik van mijn Airmiles een cadeaubon voor ze, met een leuk strikje erom. Weet zeker dat ze daar blij mee zijn.

Snel, nog even afwassen en medicijnen halen. Houdt me van de straat.

En zij roken en drinken (bijna) niet, ook veilig.

De storm is gelukkig wat gaan liggen, was bang om van de weg geblazen te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Lidia, je jaagt niemand weg. Suiker zie ik nog en ikkes ;) Ik vind het juist wel interessant  om te lezen waarom je wel / niet naar bepaalde programma's kijkt. Zo te horen kijk ik naar meer programma's dan jij, maar ik heb ook bepaalde programma's die hier niet op de buis komen. Ieder zijn dingetje toch? Muziek is bij mij een ander verhaal. Ik kan echt niet zonder muziek. Als ik uit bed kom gaat de muziek (soms radio, maar meestal de cd) aan. Ik vind het juist zo heerlijk...In mijn eigen muziek (de muziek die ik dus zelf kies) heb ik het gevoel gehoord te worden. Ha wel grappig nu ik dat zo schrijf. Veel plezier!! En wat lief zo'n cadeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia ik heb nu weer Fire fox en kan weer gewoon quoten. ook mijn gebr. naam blijft ie onthouden dus hoef ik niet iedere keer weer opnieuw in te loggen. Wel zo fijn.

O ik vind het S. festival mooi en spannend om te zien. Vond Noorwegen (geloof ik) ook erg mooi alleen leek het net of die man  zo'n ongenadige schop onder z'n poeperd had gekregen waarbij ze te ver naar voren waren geschoven met het gevolgd dat die stumperd alleen nog maar zijn kopstem kan gebruiken. Maar het was mooi. nee ik zweer bij het songfestival, en zaterdag zit ik weer voor de buis.

Verder vind ik ook fijn om docu's te zien waar ik wat van op kan steken en dan vooral docu's die gaan over b.v. atlantis, de maya's, of over mensen die in Alaska leven en jagen, opgravingen van fosielen enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa Lidia, nu zie ik het ook, nu ik achter de pc zit. Bij Wie is Wie staat idd onder het Onderwerp degene die het gestart heeft. 

Maar ik zit nagenoeg nooit achter mijn pc als ik op het forum wil, hoofdzakelijk tik ik via mijn mobiel en daar zie je dat niet op!!

Hehe. weet ik ook hoe ik dat moet oplossen...

En Lidia, je moet voor Vind ik Leuk en zo klikken op het icoontje links van je naam bovenin. Als het goed is en iemand heeft een bericht geliked,

dan staat daar ook een 1. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan weer Suiker!

Er spreek een zekere tevredenheid uit je bericht.

Lidia, je jaagt niemand weg hoor. Ik was er daarnet nog, maar ben aan het eten begonnen.

Dat staat nu over een paar minuten op tafel.

FireFox als web browser gebruik ik al jaren naar tevredenheid.

Het schijnt toch ook wel veiliger te zijn dan Explorer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corry Brokken...Daar had ik het gisteren nog over. Grappig. Hoei, ik moet ook eens nodig aan een nieuwe mobiel, i Pad oid. Ik werk alleen nog met een PC of note book. Erg ongelukkig omdat ik steeds heen en weer sjouw :blush: Amaai wat ben ik uit de tijd. Jullie al aan het eten, of het net achter de kiezen. Eet smakelijk MG. En Suiker toch een soeppie naar binnen..Goed zo! Ik zal nu mijn eigen brokken (over Corry gesproken) eens klaar maken. Kan natuurlijk ook net als ma Flodder een blik open trekken. Tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel makkelijk brokken uit blik

Wil ik altijd ..makkelijk

Laatste maand toch echt weer netjes aan het koken...moet weer een gewoonte worden

Gelukkig nu moderne mobiel..kan ik hier tussrn door kijken

Toen ik nog dronk stond ik ook heel lang in de keuken om flessen tussentijds leeg te maken

De simpelste gerechten was ik wel een uur mee bezig

En dan nog die lege flessen weg moffelen...wat een gedoe

Om daarna hopelijk niet te opvallend naar de bank te waggelen

Dag im dag uit.

Jaar in jaar uit

Dan maar lekker bexig met mobi in keuken......ben ik ook niet alleen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eet smakelijk iedereen, die nog moet eten.

Toetje en laatste bak koffie van de dag is hier gedaan.

Inderdaad ook bij mij vroeger altijd koken+

En dan na de koffie gewoon verder, de laatste tijd.

Ik moet er nu toch niet meer aan denken.

Smartphone heb ik nog niet; een soort verzet tegen kinderen en collega's.

Tablet ook niet. Netbook is alleen nog maar bruikbaar voor de mail; niet voor het forum.

Notebook van de baas, maar ja, zwaar beveiligd en niet bedoeld voor echt prive zaken.

Ik werk op een oude desktop. Maar wel de snelste machine in huis ... geen Windows.

Minder spannend eten koken zo, Hut?

Hmm. Zo ervaar ik het niet.

Ik ben wel sneller klaar en doe soms andere dingen tussendoor, bijv. de krant lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...