nancy Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Hoi Vol! Ook een hartelijk welkom namens mij! Ik zie dat je je al voorgesteld hebt bij Wie is Wie. Ik hoop ook dat je je draai hier zult vinden en steun zult ervaren. Maar dat zit wel goed hier, denk ik! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Rondje fiets ...fysio.spotheek.huisarts..markt...tussen de druppels best droog Hoi Vol..welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 zou wat vandaag valt morgen niet vallen?Dan staat een tenniswedstrijd op het programma ;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ik zou maar niet naar het weerbericht luisteren of kijken Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Wat je niet weet is er niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Dan wil ik wel een stuk minder weten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Vol: Welkom op dit forum. Ik zag dat jij jezelf ook al voorgesteld hebt. Fijn dat je deze weg gevonden hebt om steun, herkenning en erkenning te mogen ontvangen en delen. Ik hoop dat jij je hier snel thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Heb de gordijnen dicht...tis donker...truste Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zo makkelijk gaat het ook niet...hup in de benen...op naar het werk.. Geniet van de warmte binnen..toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Werk ze huttula. Tis gelukkig ook te slecht weer om bier te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Dan maar warme choco zonder verdere toevoegingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Ja maar daar zit teveel suiker in en ga mezelf niet opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zit te wachten op medicijnen die worden bezorgd, kan dus deur niet uit, mooi excuses daarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Komt wel goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Hoi wijfie, ik doe hier niks verkeerds. geen zorgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Keurige mensen hier op ons forum. Ik ben trots op ons! Wijfie, als je nou morgen die bril eens niet tussendoor, maar voorafgaand het optreden ophaalt? Minder verleiding mogelijk zo? Afterparty klinkt vol van risico's. En het after the party gevoel. Kater, schaamte, weer opnieuw beginnen. Weer uitleggen hier. Niemand blij. Jij ook niet. Moest er even uit hoor. Risico gezien. Nu plannetje maken en uitvoeren. Hup Wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Zo, net op tijd drie wassen binnen, snel gedroogd vanwege de wind, heerlijk! Nu onweer...ook leuk! Lig namelijk voor de rest gewoon in bed met al mijn studieboeken om mij heen, leert het prettigst. Morgen belangrijk tentamen. Ben nu aan het spijbelen dus, even op het forum, nu weer verder...laterrsss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Pas op iedereen! Jane is weer gesignaleerd hier. 'k Hoop wel dat ze nu beter weer hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Studeer ze Nancy en succes alvast morgen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 nee Gerrit rampzalig weer maar de sauna was heerlijk ik lees lekker veel en af en toe heb ik hier ook goede verbinding. maar hij valt ook vaak weg en het gaat tráááág dus al die mensen die zich vervelen en volvreten hier zitten met vierkante ogen. dochter in bubbelbad met laptop en smartphone Maar bij jullie is het ook naadje lees ik dus ach dan hebben we dat om over te mopperen en kunnen we over de rest tevreden zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Wijfie, je stelt me weer helemaal gerust. Een goede voorbereiding is het halve werk. Succes alvast morgen. Ja Jane, ook hier is het niet droog Bij mij af en toe een buitje. 'k Zat er middenin met de motor, maar het was maar een klein stukje. Hoe anders is dit ten opzichte van 40 jaar geleden. Dan moest je voor contact met het thuisfront ergens een telefoon opzoeken, met internationale verbindingsmogelijkheden, moest je muntjes hebben verzameld om even te zeggen dat je nog leefde. Nu vanuit een Turks bad met heel de wereld in contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Nanc: Heerlijk op bed studeren. Niet in slaap vallen he Toi toi toi met het studeren en tentamen. Zenuwachtig? Of gewone spanning? Boeken onder je kussen leggen vannacht. Wijfie: Het is al genoemd door MG. De trigger heb je in kaart, nu een 'plan de campagne' maken. Kun je misschien ook gebruik maken van hulptroepen (iemand anders die je bril ophaalt) Je bent voor je optreden vast heeeeeel druk met andere zaken, en voorbereiding, doorloop... Wat voor een opreden verzorg je / doe je. Misschien wil je dat ook wel voor jezelf houden ivm privacy (dan met respect hoor) Nou, hier ook mopper de mopper op het weer. Net even boodschappen wezen doen. Zit werkelijk waar alles tegen wat maar tegen kan zitten. Ook last van slijtage / reumatische pijntjes. En onder tussen nog veel op het programma...Hoe bollen we dat nu weer vandaag Pfff, hups in de benen.... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Wijffie, wat ik me al heel lang afvraag is: is er een reden dat jij geen rijbewijs hebt? Dan zouden er namelijk veel problemen uit de wereld zijn. Je zou onafhankelijk zijn, zeker nu met de onvermijdelijke achteruitgang van je man. En een auto is er al. Misschien een idee om alsnog een rijbewijs te halen? Heb je meteen een doel en afleiding. Ben benieuwd naar je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Heee, wat zie ik? Ludwig hier? Kom je niet meer op de rookmelder? Denk dat het niet zo succesvol verloopt, maar ben toch nieuwsgierig, heb je het überhaupt geprobeerd? Als je wilt antwoorden, doe het dan maar daar, ik kijk er altijd, is makkelijk, als mijn eieren daar nog liggen, is niemand voorbij gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 9 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2014 Nancy, nog even een reactie op je vraag over het scrollen naar de naam van iemand op wie is wie, maar dat staat toch onder de titel? Gestart door, in mijn geval Lidia en daar kan ik schrijven en anderen zijn ook welkom. Het is geen doolhof, alleen als er lang niet geschreven wordt, zakt het weg en dan is het idd even zoeken. Het gaat toch heel gek met die PB van ons, nu is die van jou gewoon verdwenen, heb ik niet gedaan en vlg. mij kan niemand anders dat doen. Vreemd. Ook vreemd is dat ik alleen een inbox heb, waarin mijn uitgaande berichten staan, verder niets te vinden, geloof mij. En wat jij? schreef over dat ik bij mij profiel kon vinden over op welk bericht de "vind ik leuk" reactie slaat, heb ik met veel geklik ook niet kunnen vinden. Is niet zo belangrijk, maar dan wil ik het juist weten. Veel succes met je examen, zoals jij je voorbereidt, gaat dat goed aflopen. Vooral zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden