Spring naar bijdragen

Donderdag 8 mei 2014

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Jane hele goede vakantie toegewenst!

Aicha, leeuk om toch even van je te horen hier.

We denken regelmatig aan je. Kalm aam, dan ben je hier weer zo snel mogelijk terug.

Dagpact: 
Albert
Blondie6173 

Agnieta

Kruidenthee

MijnGerrit

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lotus leerde Lotje lezen........... ;)

goeiemorgen frummers.

Jullie denken toch niet dat ik

jullie thuis laat als ik weg ga?

Ik ben het toppunt van verslaafd

ik zoek mn hotel op strand, sauna, volley

en WiFi uit. :blush: :blush:

oh ja en op n kopie

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Suiker. Mijn welgemeende ecxuus ;)

Agnieta: Ik heb zelf nog geen eigen draadje. Maar denk er toch over om dat nu wel te gaan doen. Mede om de redenen / motieven die al genoemd zijn.  Delen van ervaring, herkenning, delen inzicht en wellicht ook kennis. Ik heb toen ik echt 'in de bagger' zat heel veel geschreven in de vorm van een dagboek. Schrijven werkt voor mij ook therapeutisch en nu heb ik dat voor mezelf gehouden. Maar ik denk dat het ook een therapeutisch effect kan hebben op een lezer (of zoals gezegd dat de lezer er steun, herkenning  etc uit kan halen) En waarom voor mij dan een eigen draad? Wel mede ook om het hebben van een eigen stekkie, mijn wel en wee overzichtelijk te houden voor mezelf. En niet minder belangrijk is voor mij toch ook dat het krijgen van reacties stimuleren, motiveren, steunen voor mij is. Of 'eye openers' voor mijn blind vlekken ;) Natuurlijk kan dat ook hier op de dagdraad. Maar dit gaat erg snel, en ik merk dat ik dat niet altijd bij kan fietsen. Maar ook heel waardevol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeree, dat wat koffers pakken frummers...We mogen mee..! Hoe laat vertrek je Jane? Ik wordt helemaal blij van jou vakantie :P

En nu ga ik eens in de benen komen en wat doen. Uiltje helpen zoeken want die is zijn mama kwijt :face-icon-small-shocked:..Druk programma, maar leuk...Dus aan het werk.

Iedereen hele fijne dag en sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de felicitaties!

En Koh ik heb ook iets met nummers dus deze is voor jou! Vanuit de nummerologie

Koh = 7+5+1+9+5+7= 34= 3+4= 7

Symboliek en Levensweg Getal 7. De les voor de 7 heeft te maken met wijs en wijsheid en wel door naar binnen te (durven) kijken. Misschien ben je bang om veel alleen te zijn, maar probeer deze angst te overwinnen. Het is tijd voor introspectie, bezinning en meditatie. En hiernaast ook voor studie en zeer goed en zorgvuldig nadenken. Belangrijk voor jou is om regelmatig een rustige omgeving op te zoeken, om meer in contact te komen met de spirituele kant in jezelf en in de wereld om je heen. Je zult een innerlijke kracht en een richtsnoer vinden door naar binnen te kijken.

Ztiertje= 7+5+1+9+5+5= 32= 5

Symboliek en Levensweg Getal 5. De 5-en hebben als levensles om vrij te worden. Jezelf kunnen aanpassen aan veranderingen, nieuwe ideeën, nieuwe mensen, nieuwe plaatsen. Wat hierbij past is cursussen volgen en reizen om nieuwe en ongewone dingen te ervaren. Je zult veel leren van de mensen die je tegenkomt, vooral van diegenen die vooruitstrevend zijn. Belangrijk is om jezelf niet te veel beperkingen en verplichtingen op te leggen, maar actief te zijn en in beweging te blijven. De 5 moet leren wat vrijheid wezenlijk en werkelijk is.

En als je het wil weten mijn getal is 9.

Symboliek en Levensweg Getal 9. De levensles voor de 9 is om wat onbaatzuchtiger te worden en je in te zetten voor anderen. De 9 leert te geven in de ruimste zin van het woord. Jezelf volledig wegcijferen voor anderen, je bevrijden van je vooroordelen, geen gezag uitoefenen, maar geduld, tact en tolerantie ontwikkelen. Het is geen gemakkelijke les en het zal soms lijken of alles van één kant moet komen. Het is echter wel een belangrijke levensles, die zijn vruchten af al werpen.

Groetjes,

Spud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: Wat fijn nieuws! Dat is maar vast 'in the pocket'. Succes met de voorbereidingen...Ik zal zeker duimen.

Jane: Ik sta al onder het vliegtuig te zwaaien...

Spud: mooi de nummerologie. Ik heb dan helemaal niets met cijfers. Das zo'n zwakke kant van mij. Maar nummerologie boeit me des te meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk Sugar dat ik een lekkere biefstuk ga bakken met aard. puree en erwtjes, dus haal ik 2 biefstukjes eruit, één voor jou en één voor mij, goed?

Ja Iet ik ben blij joh. en nu nog wat leuke dingen kopen om de keuken wat aan te kleden en dan is ie klaar.

In de loop van de volgende week ga ik voor natuursteen kijken. Er is hier een natuursteenhandel die gaat verdwijnen dus moet ik erbij zijn want ze hebben nu mooie natuursteen voor een prikkie b.v. e20,-- per vierkanten meter.

Schijnt bij jou de zon Toine?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...