eline Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Om 10 naar de dokter, zal eens even mn oerwouden op diverse plekken gaan fatsoeneren.....tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Haha....Wat een humor. Robert Long zong 'Wie kent het oerwoud van de ziel..." Nou deze opmerking gaat weer nergens over. Succes bij de arts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemorgen! Jane hele goede vakantie toegewenst! Aicha, leeuk om toch even van je te horen hier. We denken regelmatig aan je. Kalm aam, dan ben je hier weer zo snel mogelijk terug. Dagpact: AlbertBlondie6173 Agnieta Kruidenthee MijnGerrit Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Herkenning...ben niet de enigste...gelukkig En wat betreft de oerwouden fatsoeneren......straks is de dokter een natuurliefhebber....krijg je problemen mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Joke: Helemaal mee eens. Iedereen is uniek. Iedereen op zijn 'eigen - wijze' Je bent lekker aan het wakker worden. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Moet gaan....naar mijn zus....paar oude koeien uit de sloot halen Werkt voor mij ook therapeutisch en krijg erkenning....dat doet mij ook goed Fijne dag..maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Waar gaat dit allemaal over, Voel me vreemde man in de bijt. MijnGerrit, waar ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Hut: wat een fijne therapie. Goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 (bewerkt) Lotus leerde Lotje lezen........... goeiemorgen frummers. Jullie denken toch niet dat ik jullie thuis laat als ik weg ga? Ik ben het toppunt van verslaafd ik zoek mn hotel op strand, sauna, volley en WiFi uit. :blush: oh ja en op n kopie 8 mei 2014 bewerkt door lady jane Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Sorry Suiker. Mijn welgemeende ecxuus Agnieta: Ik heb zelf nog geen eigen draadje. Maar denk er toch over om dat nu wel te gaan doen. Mede om de redenen / motieven die al genoemd zijn. Delen van ervaring, herkenning, delen inzicht en wellicht ook kennis. Ik heb toen ik echt 'in de bagger' zat heel veel geschreven in de vorm van een dagboek. Schrijven werkt voor mij ook therapeutisch en nu heb ik dat voor mezelf gehouden. Maar ik denk dat het ook een therapeutisch effect kan hebben op een lezer (of zoals gezegd dat de lezer er steun, herkenning etc uit kan halen) En waarom voor mij dan een eigen draad? Wel mede ook om het hebben van een eigen stekkie, mijn wel en wee overzichtelijk te houden voor mezelf. En niet minder belangrijk is voor mij toch ook dat het krijgen van reacties stimuleren, motiveren, steunen voor mij is. Of 'eye openers' voor mijn blind vlekken Natuurlijk kan dat ook hier op de dagdraad. Maar dit gaat erg snel, en ik merk dat ik dat niet altijd bij kan fietsen. Maar ook heel waardevol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Hoeree, dat wat koffers pakken frummers...We mogen mee..! Hoe laat vertrek je Jane? Ik wordt helemaal blij van jou vakantie En nu ga ik eens in de benen komen en wat doen. Uiltje helpen zoeken want die is zijn mama kwijt ..Druk programma, maar leuk...Dus aan het werk. Iedereen hele fijne dag en sterkte voor iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Beter kan ik het niet verwoorden Lotus... Hier effe blij... Mag volgende week donderdag op sollicitatiegesprek! Jippie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Thanks voor de felicitaties! En Koh ik heb ook iets met nummers dus deze is voor jou! Vanuit de nummerologie Koh = 7+5+1+9+5+7= 34= 3+4= 7 Symboliek en Levensweg Getal 7. De les voor de 7 heeft te maken met wijs en wijsheid en wel door naar binnen te (durven) kijken. Misschien ben je bang om veel alleen te zijn, maar probeer deze angst te overwinnen. Het is tijd voor introspectie, bezinning en meditatie. En hiernaast ook voor studie en zeer goed en zorgvuldig nadenken. Belangrijk voor jou is om regelmatig een rustige omgeving op te zoeken, om meer in contact te komen met de spirituele kant in jezelf en in de wereld om je heen. Je zult een innerlijke kracht en een richtsnoer vinden door naar binnen te kijken. Ztiertje= 7+5+1+9+5+5= 32= 5 Symboliek en Levensweg Getal 5. De 5-en hebben als levensles om vrij te worden. Jezelf kunnen aanpassen aan veranderingen, nieuwe ideeën, nieuwe mensen, nieuwe plaatsen. Wat hierbij past is cursussen volgen en reizen om nieuwe en ongewone dingen te ervaren. Je zult veel leren van de mensen die je tegenkomt, vooral van diegenen die vooruitstrevend zijn. Belangrijk is om jezelf niet te veel beperkingen en verplichtingen op te leggen, maar actief te zijn en in beweging te blijven. De 5 moet leren wat vrijheid wezenlijk en werkelijk is. En als je het wil weten mijn getal is 9. Symboliek en Levensweg Getal 9. De levensles voor de 9 is om wat onbaatzuchtiger te worden en je in te zetten voor anderen. De 9 leert te geven in de ruimste zin van het woord. Jezelf volledig wegcijferen voor anderen, je bevrijden van je vooroordelen, geen gezag uitoefenen, maar geduld, tact en tolerantie ontwikkelen. Het is geen gemakkelijke les en het zal soms lijken of alles van één kant moet komen. Het is echter wel een belangrijke levensles, die zijn vruchten af al werpen. Groetjes, Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 heee Spuddeke! De Zwerm zit in mijn koffer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 mooi Blondie! duimduim Lotus 17.15 stijgen we op zwaaizwaai en nu echt ff in de benen fijne dag blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Blondie: Wat fijn nieuws! Dat is maar vast 'in the pocket'. Succes met de voorbereidingen...Ik zal zeker duimen. Jane: Ik sta al onder het vliegtuig te zwaaien... Spud: mooi de nummerologie. Ik heb dan helemaal niets met cijfers. Das zo'n zwakke kant van mij. Maar nummerologie boeit me des te meer. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ben ondereeg naar zus... Eind van de middag de echte therapie..vanmiddag nog een vrrgadering Lees ff vluchtig door op de pont...mooie dingen gebeuren vandaag Suiker ,geniet van het vrouwvolk hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Oh en. Jane kom iets later de koffer in...weet je te vinden Nu weer verder joewieeeeeeh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Veel plezier huttula. Reageer niet op alles en iedereen, komt wel weer dat ik wat meer reageer. Lady Jane, fijne vakantie, ik heb hele fijne herinneringen aan Turkije Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Agnieta, fijn dat je goed gesprek hebt gehad, eindelijk een meevaller voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Als het een beetje mee zit kan ik vandaag koken en m'n kraan gebruiken. Joepieeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Heel mooi voor je bol, wat staat er op het menu vanavond, ben bijna onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemorgen nog Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 (bewerkt) Ik denk Sugar dat ik een lekkere biefstuk ga bakken met aard. puree en erwtjes, dus haal ik 2 biefstukjes eruit, één voor jou en één voor mij, goed? Ja Iet ik ben blij joh. en nu nog wat leuke dingen kopen om de keuken wat aan te kleden en dan is ie klaar. In de loop van de volgende week ga ik voor natuursteen kijken. Er is hier een natuursteenhandel die gaat verdwijnen dus moet ik erbij zijn want ze hebben nu mooie natuursteen voor een prikkie b.v. e20,-- per vierkanten meter. Schijnt bij jou de zon Toine? 8 mei 2014 bewerkt door bolletje Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden