huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik ben blij dat ik weer kan en mag voelen. fijne maar ook minder fijne gevoelens, geven me het gevoel dat ik weer echt leef. Zo en nu deoogjes toe...voel dat ik moe ben Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik wens je morgen dan een goede sessie. Misschien ligt daar voor jou straks een flink deel van een oplossing, Maxi. Ik hoop het voor je! Ik meld mij weer af voor vandaag, droog. Welterusten iedereen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Meld me af...droog. Weltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ja, die diagnose zou een opluchting zijn voor me. Dan vallen er veel puzzelstukjes op de plek. Van baan naar baan, van relatie naar relatie in het verleden. Dat doet je zelfvertrouwen geen goed. Ik voel me alsof ik niks af kan maken. Spring van het één naar het ander. We hebben van de week al gesproken over medicatie, met daarnaast therapie. Dat zou fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Dank voor het luisterend oor. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 en ook welterusten wie nog meeleest huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden