Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 mei


Aanbevolen berichten

Suiker: THX voor de complimenten (ik ga bijna naast mijn sloffen lopen. Scheelt ik heb ze niet aan, dus... ;)) Lekker even met de hond erop uit. Succes en geniet van het mooie weer. Het aangekaarte onderwerk heeft idd niet zoveel met ADB te maken...Maar toch, het kan je wel bezig houden. Voor mij is het ook altijd wel een stuk bezinning en overdenking en houd me best bezig. Ik kan de zorgen die jij hebt / hetgeen waaraan jij je stoort met een dikke streep onderstrepen. Juist de ouderen zouden beter moeten weten. Hoe komt het dan dat de 'jongeren' hier minder problemen mee hebben? Weet jij het. Opvoeding, onderwijs? Pittig joh, om vluchtelingen werk te doen. Ik denk dat het niets voor mij zou zijn. Ik zou te veel mee naar huis nemen. Het wellicht ook niet los kunnen laten. Heel mooi dat je voor alle slachtoffers loopt! :rose: Ken je de film  La Vita E Bella?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff naar de bieb

op tijd terug voor het toetje.

Oh ja, mijn dochters maagpijnen/overgeven?

Ik las net dat die verschijnselen kunnen komen

door een allergische reactie van gojbessen

en die had zij in de havermout gedaan voor het eerst.

Het wordt nog onderzocht in Den haag, dus we weten

niet zeker of dat het was, maar voor alle zekerheid hier

ook maar even waarschuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, bijgelezen.

 

Ja Suiker, van die dingen word ik ook altijd vervelend.

Onbegrijpelijk dat mensen elkaar van alles en nog wat aandoen.

 

Enne ... kan jouw hond fietsen dan? :)

 

Nu boodschappen, part II (reasons to be cheerfull)

Ook nog naar de kapper geweest.

 

Be good!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

wil iemand mij op het dagpact zetten? Ik probeer iemand te vinden die mij uit legt hoe ik met mijn nwe systeem moet plakken. Of mss kan dat niet vanaf deze site.

Als ik het goed heb, was ik degene die vannacht hier het licht uitdeed, maar ik heb wonderbaarlijk goed geslapen, dat is gewoonlijk de 1e nachten na en drinkperiode niet zo. Dat geeft moed. Wel weer idioot veel gedroomd. Zal nodig zijn.

De vorige nacht had ik vreselijk liggen zweten en kreeg paniekaanvallen, dus dat was weer eens een waarschuwing dat het zo niet goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon inmiddels in juiste trein, en wordt op station opgehaald dus moet nu alleen nog wel uitstappen op dat station!

Vanaf volgend weekend mag ik mij inmiddels eigenaresse noemen van mijn eigen landgoed! Dat doet nu dan toch weer goed... Effe iets positiefs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee goede berichten Blondie!

Je zoon zal hier weer van geleerd hebben, als het goed is.

 

Eigen landgoed! Jonkvrouw Blondie!

 

l_schleich-jonkvrouw-70026.jpg

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nanc en Lady: Winnaars van de prijsvraag ronde 1! Gefeliciteerd :) Wel streng niets meenemen naar de meeting. De inwendige mens wil toch ook wat.

Gerrit: naar de kapper geweest...Altijd even lekker, al is het maar even tijd voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Ben weer thuis van mijn moeder. Blij dat het achter de rug is. Ik werd zeer nerveus van haar. Maar goed. Dat is mijn probleem.

 

Misschien ga ik hier morgen nog wat terug lezen. Nu ga ik lekker even Murdoch kijken op België. Alles vergeten.

 

Alle goeds en tot morgen.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: Gelukkig geen verloren zoon meer. Nu nog op juiste moment op het juiste station uitstappen. Mijn ervaring met openbaar vervoer is dan ook dat het een hele onderneming kan zijn. Te meer door alle wijzigingen tijdens de reis. En toch verkies ik het vaak boven het auto-tje. Nou hopen dat je zoon in zich is. Gefeliciteerd met je landgoed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...