Spring naar bijdragen

Zaterdag 3 mei

Aanbevolen berichten

Ik woon niet dichtbij, Suiker

Het ging me meer om het opdoen van een idee, inspiratie zeg maar.

Mijn kater was gisteravond zwaar beledigd.

Wij eten vis op vrijdag en dat ruikt hij natuurlijk.

Meestal krijgt hij dan ook vis.

Alleen gisteren niet.

Je had die dikke kop moeten zien van hem!

Vanmiddag krijgt hij wel vis hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je wel begrepen hoor, geen idee wat ik ga eten, moet er nu nog niet aan denken, moet nog beginnen met ontbijt MijnGerrit.

Mijn hond lust wel vis, maar gelukkig geen haring, want daar ben ik gek op. En noem mezelf geen baas van hem, want niemand hoort baas te hebben,

Ik zeg altijd dat mijn hond en ik maatjes zijn. Heb ook altijd geweigerd op werk iemand mijn baas te noemen, maar ja ben ik in jaren 60 geboren he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met Hut.

Je bent hier voor jezelf.

Katten hebben nooit een baas.

Katten hebben personeel.

Ik gebruik het woord " baas"  wel, maar dan om mijn leidinggevende te zieken. :)

Ik zit 10 jaar voor jou en ben allergisch voor " opdrachten"  waarvan ik het nut niet inzie.

Of die niet voorzien zijn van een motivatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Optocht naar oorlogsmonument hier, misschien is optocht niet goed gekozen,

Hoe meer mensen, hoe makkelijker het voor me is. Moet drukte om me heen hebben.

Voor de goede orde, zit al weer tijd aan Multi vitamine en kijk ondertussen wk snooker, maar heb in de gaten dat hier weinig sportliefhebbers zijn. Dus dit is ver van jullie bed show denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik moet nu mijn boodschappen gaan doen.

Daarna alvast een aantal zaken voor het avondeten klaarzetten.

Misschien kom ik tussen door nog even kijken.

Anders tot vanavond , later.

Braaf zijn! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind 4 mei ook altijd een bijzondere dag.

Sport? Altijd leuk, vrijwel alles.

Maar zoveel andere dingen te doen.

Tennis ga ik regelmatig echt even voor zitten.

Schaatsen ook.

En 010 natuurlijk, Suiker ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jup sluit me vandaag ook graag weer aan voor de Dagpact.. :blush:

word dag nummer 3.. wat een mijlpaal zeg..

#trots!!

ik heb wat droevige berichten voorbij zien komen... geef niet op.. uit moeilijke momenten moeten we juist kracht putten..!!

blijf in jezelf geloven...

liefs, Annie   :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker: Wat een mooi gebaar! Hoe ga je het bij wonen? Ga je naar buiten? Hier is ook een optocht. Ik was net in een bloemenzaak en iemand kocht bloemen voor de 'stille tocht' / herdenking. Het schoot door me heen dat ik dat ook zou kunnen doen. Niet dat ik ook een verleden mee heb (mijn vader was trouwens wel militair, een hele lieve maar dan wel met zo'n apenpakkie an :P) Maar van his uit werd er altijd wel stil gestaan bij de dodenherdenking. En ik doe het nog steeds. Vind het ook belangrijk om hier aandacht voor te hebben, ook naar mijn zoon toe. He, je zeurt niet, je bent niet tot last. Joh, daar is het forum toch voor bedoelt! Steun zoeken, steun brengen, begrip halen en ook brengen, herkenning, delen, horen en gehoord worden. Maak er gebruik van! Niet weg blijven en het allemaal in je upje willen doen. De strijd is al zwaar genoeg. Wat te eten vanavond? Ook nog geen idee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor....Ik zelf ben geen sporter. Maar zoonlief biljart (broeha...hij kon ook gewoon op voetballen gaan) Eind van de maand mag hij deelnemen aan het NK Biljart. Mega trots ben ik. Zouden biljart ballen smaken?

Ik moet nu nodig even met de zwabberdoek rond...Gebruik ik weer het woord 'moeten'. Heb juist geleerd 'dat ik niets moet'...Trap er toch weer in...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff... Alles wat maar mis kan gaan gaat mis!

Zoon gestrand in België, verkeerde overstappen gemaakt en nu bang en angstig op station wachtend op juiste trein...

Hoop dat ie ooit aankomt!

En hier ook nog steeds wachtend op bezichtiging....

Blijven ademen...

Nietleukniet

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

haii Lotus66..

ik las net je berichtje..

ik had vanmorgen per ongeluk mn eerst berichtje bij de draad van gisteren geplaatst..

en ben op mn werk dus kan ook niet al te veel tijd besteden aan het forum..

maar opzich mn tweede nacht droog was iets pittiger... kwam pas rond 01 uur in slaap..& werd alweer rond 03 uur wakker.. tijdje liggen draaien uiteindelijk weer in slaap gevallen tot 5:45.. toen ben ik eruit gegaan mn huisje schoongemaakt en mezelf klaar gemaakt voor mijn werk..

ondanks dat ik niet zoveel geslapen heb voel ik mezelf wel energiek & vrolijk :)

liefs, Annie :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lotus, je bent hier nog maar kort aan het aantal berichten te zien, maar wat een steun en toeverlaat ben je al, compliment!

Ja, ik moet naar buiten op 4 mei, monument staat niet in mijn kamer ;)

Waar ik me aan stoor, niet erger, is dat ik hier op 4 mei veel ook oudere mensen om 8 uur dingen zie doen.

Doet me denken aan marokaanen vraagstuk, las vanmorgen dat 55% van de ouderen problemen had met ae en maar 25% van de jongeren.

Weet dat het heel ander onderwerp is en niemand hoeft hier op dit forum hier op te reageren, maar baart me zorgen. Juist de ouderen zouden beter moeten weten.

Het is voor mij ook zo dat ik ook loop voor duitse soldaten, zij waren jong en moesten ook. Denk maar aan onze Prins Claus zeg ik altijd maar. Wat hadden wij gedaan als wij in die tijd in Duitsland hadden gewoond?

Zijn mijmeringen van me, maar kan alleen maar zeggen, denk nu maar aan CAR, daar vindt genocide plaats, maar geen economische belangen en in Oekraine wel, hypocriet.

Jaren bij Vluchtelingenwerk gewerkt, dan hoor je echte verhalen. En niet alleen verhalen die bij SBS op tv komen, maar vrouwen die verkracht worden en wat voor ellende

Moest het even kwijt.

Heeft niks met adb te maken, weet het, maar ja

Ik ga even fietsen met hond,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen Annie! En je bent al op je werk. Dat slechtte slapen herken ik hoor. De eerste weken had ik hier ook vreselijk last van. Maar zoals je al schrijft ondanks dat, toch 'fris en fruitig' opstaan. Ik vond dat altijd al een beloning. Fijn dat je die ervaring ook hebt. Ik had het met de avonden eigenlijk ook. Voorheen was voor mij de dag om een uur of 7 toch echt wel voorbij. Nu begint de avond pas voor mij. Dan heb ik nog veel energie 'over'. Ha, nadeel is dan wel dat ik weer wat met die energie ga doen. Op zich niet erg, maar mijn valkuil was altijd om 5 kwartier in een uur te proppen ;) Doseren nu voor mij dus. Ik zal je niet ophouden, door veel leeswerk....Hups lekker aan het werk. Je gaat goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...