Spring naar bijdragen

Donderdag 1 mei 2014


Aanbevolen berichten

Volgens mij heeft een mens wel iets nodig qua vlucht, maar dat kan ook anders.

Hier ben ik het mee eens. Vluchten, tijdelijk is juist heel goed. Wat de ellende van de alcoholvlucht is is dat je steeds meer nodig hebt en dat de werking dan nog steeds minder goed werkt en achteraf krijg je ook nog spijt.

Je verliezen in een film, een boek, een muziekstuk, sport, meditatie of whatever, geeft juist wel voldoening. Ook achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik het zo zeggen. Als een buitenlandse term iets toevoegt, of verduidelijkt, of dat je het korter en bondiger of mooier of wat dan ook kan zeggen dan vind ik het wel okee.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook wel een tijdje de luie donder in huis geweest en het is dan niet zo makkelijk om dan wat je vind (dat je een bijdrage wil leveren) ook in de praktijk te brengen. Het feit dat wel dat bespraken en dan mijn vriendin haar gevoel daarover liet blijken heeft mij wel geholpen. Dus niet dat ze zij ga nou eens wat doen lui varken, maar zij werd daar droevig van omdat ze zorgen maakte en zo. Was allemaal best lastig en duurde ook wel even voordat bij mij het kwartje goed viel. Eerst was het meer zo een ontkenning van mij. Je hoeft je geen zorgen te maken. Maar wat heeft iemand nou aan zo'n opmerking. Gevoel is niet direct te veranderen. Denken en doen wel en daarmee kan je weer je gevoel beïnvloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...