Rosie Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Een stalker?? Haha, monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 tja, als mijn slachtoffer gaat pitten, dan ga ik ook maar. Fijne avond nog allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Volgens mij heeft een mens wel iets nodig qua vlucht, maar dat kan ook anders. Hier ben ik het mee eens. Vluchten, tijdelijk is juist heel goed. Wat de ellende van de alcoholvlucht is is dat je steeds meer nodig hebt en dat de werking dan nog steeds minder goed werkt en achteraf krijg je ook nog spijt. Je verliezen in een film, een boek, een muziekstuk, sport, meditatie of whatever, geeft juist wel voldoening. Ook achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 En dan zitten we weer bij korte en lange termijn denken en directe behoeftebevrediging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Mijn vriendin helemaal blij dat ik een baan heb, we delen de huishuidkosten naar rato van ons inkomen, staat in ons samenlevingscontract dus dan snap ik wel dat ze blij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hahaha, dat is inderdaad een instinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Stom eigenlijk dat ik daar zo een Engels woord in die zin pleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik vind dat ook fijn dat het er op neer komt dat je allebei je bijdrage ongeveer gelijk kan leveren, en niet alleen financieel natuurlijk. Ik wil geen profiteur zijn, of me een profiteur voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Wat mij stoort, is dat man weinig moeite doet om werk te vinden. Als we binnenkort ruzie hebben, dan gaat dat eruit komen. Weet ik gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 lees ik toch 4 x over dat engelse woord heen. hoe ingeburgerd zo'n woord al is he offfeeeh hoe kippig ben ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) Laat ik het zo zeggen. Als een buitenlandse term iets toevoegt, of verduidelijkt, of dat je het korter en bondiger of mooier of wat dan ook kan zeggen dan vind ik het wel okee. 1 mei 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Als hij maar iets zou doen, Gerrit. En ik ben ook tegen het gebruik van Engelstalige woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 wees goed! zeg nou zelf jen dat klinkt toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ben ook wel een tijdje de luie donder in huis geweest en het is dan niet zo makkelijk om dan wat je vind (dat je een bijdrage wil leveren) ook in de praktijk te brengen. Het feit dat wel dat bespraken en dan mijn vriendin haar gevoel daarover liet blijken heeft mij wel geholpen. Dus niet dat ze zij ga nou eens wat doen lui varken, maar zij werd daar droevig van omdat ze zorgen maakte en zo. Was allemaal best lastig en duurde ook wel even voordat bij mij het kwartje goed viel. Eerst was het meer zo een ontkenning van mij. Je hoeft je geen zorgen te maken. Maar wat heeft iemand nou aan zo'n opmerking. Gevoel is niet direct te veranderen. Denken en doen wel en daarmee kan je weer je gevoel beïnvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 ga goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 ga lekker, dat kan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ach het irriteert me niet als anderen Engels schrijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 hm dat klinkt ook weer verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 wees lief, En ik ga slapen, welterusten. Ik hoop dat ik vandaag een goede beslissing gemaakt heb. En anders, ik kan nog terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 klinkt goed hoor Jaap ik bedoel: het voelt goed ik ga ook weer zelfs dochter ligt er al in nu na een lekkere rugmassage (zou ik ook wel willen haha) truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Melatonine, diclo,sauna , vroege dienst Ben moe..truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden