Yvonne Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goedemorgen frummers. Tsja, in een ver verleden had vandaag een groot deel van de natie vrij gehad.... maar die tijd is voorbij Dan maar snel koffie en thee gaan zetten. En even teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goedemorgen Yvonne, ik heb voor mijn doen uitgeslapen, uurtje langer dan anders. wel blij om Maar begin met bak koffie van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Suikertje aan het uitslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Hihi.... het plaatje van het bedje wilde maar niet geplakt worden.... was je inmiddels aan online Suiker. Jij ook een goedemorgen hoor. Ik heb zo het idee dat het stukje bij beetje steeds beter met je gaat. Echt fijn hoor. Ik ga er vandoor nu Hoop dat het goed gaat met de schouder van Aicha... En geloof dat ik Agnieta ook al een poos niet heb gezien??? Maak er een mooie dag van lui, dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Oeps, koffie en thee wegzetten: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goedemorgen, iedereen een mooie dag. Sterkte voor wie het nodig heeft. Ik houd het nuchter vandaag. Dat bevalt goed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goedemorgen Hanneke, Ik wens ook iedereen een goede dag en sterkte aan degenen die het nodig hebben. Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Een goede morgen, WillemW is jarig, maar afwezig. Jammer, ik had wel zin in taart. Toch gefeliciteerd. Ik herkende hem aan zijn blauwe knoop, een mooi bloempje. Morgen op sollicitatiegesprek. Vandaag een beetje voorbereiden wat ik wil verdienen. Voor de rest is het een beetje vaag. Ik heb begrepen via via dat de persoon naar wie ik ga het ook niet hele- maal weet. Ik laat het maar van het moment afhangen en kijken of ik kan bieden wat hij wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Een hele goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goedemorgen Jaap en succes met je voorbereidingen vandaag. Hoop dat het morgen een succes voor je wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goedemorgen bolletje, beetje fris opgestaan, of ben je nu al moe. Hoop dat het stoppen of minderen met cholesterolmedicatie je gaat helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Het wordt altijd een succes. Als ik aangenomen wordt past het bij mij en als niet dan was het kennelijk niet iets voor mij en is het maar beter dat ik het niet doe, want van werk dat niet geschikt voor me is word ik alleen maar ongelukkig. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ik had gister wat planten buiten gezet zodat het stof er af kon spoelen maar er zijn hier maar een paar druppen gevallen en nu zitten er allemaal stipjes op de bladeren. Ik had toch zo gehoopt op een lekker buitje. Vandaag lijkt dat ook weer niet te gaan lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Hoi Suiker en Bol, gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Ik zo verder met het oppimpen van mijn toilet. Niets fijner dan een fris en vrolijk toilet met genoeg leesvoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Boodschap doen en vanmiddag therapie Jaap. Bij mij is ook altijd leesvoer aanwezig op toilet. Je kan je plantjes ook met gieter besproeien hoor, is maar idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 (bewerkt) Goeie morgen broertjelief Nee ik ben nog niet moe. Ook weer gestart met de lichtlamp, eens kijken of dat ook weer wat helpt.Vandaag wordt de gasleiding verlegt, dan is dat ook gebeurd. Morgen naar de stort om de oude keuken weg te brengen en dan kan de andere keuken komen. Dat wordt vijdag gedaan en maandag komen ze hem zetten. O ik ben zo benieuwd joh. Morninkjes Jaap. 30 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Succes bol, wat een activiteit weer. Wat houdt een lichtlamp in, ikke nie wete Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 (bewerkt) Wat moet ik me daar bij voorstellen eigenlijk. Ik heb nooit therapie gehad. Krijg je dan oefeningen of praten jullie dan alleen? 30 april 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ja een gieter ja, dat is een idee, maar ik zou die dan wel eerst moeten kopen of lenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Nee, tijd van praten is eigenlijk al voorbij, vanwege mijn agorafobie, soort straatvrees, gaan we dan elke dag eruit. Zorgen dat ik dan eindelijk eens weer zelfstandig naar buiten durf en niet hier in mijn veilige omgeving binnen blijf zitten Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Hij zal vast mooi staan, die nieuwe keuken. En wel netjes houden he, zo de eerste dagen, na een week moet ie er nog spik en span uitzien, vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Goeiemorgen allemaal, Gisteren kapot na half dagje werken en daarna uitgeknepen bij de psych. Maar het gesprek bij de psych zet wel zoden aan de dijk... Gehad over mijn hoge lat, verwachtingen en teleurstellingen. Draagkracht en draaglast... Wat maak ik het mezelf toch vaak lastig! En iedere keer weer diezelfde valkuilen... Wanneer leer ik het nu eens een keer... Pfff... Plan opgezet om dat te gaan ombuigen, dus flink wat werk aan de winkel. Zo weer werken, half dagje... Gelijk oefeningen in de praktijk brengen. Succes Jaap met je voorbereidingen voor je sollicitatie. Mooie posting van 6:59... Die onthoud ik, daar heb ik echt wat aan. Thanks. En nu weer een bakkie thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Dagpact: Suikertje Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Lastig, zo iets Suikertje. Weet je ook wat je eng vind buiten? Nou ben ik ook geen held hoor. Ik heb wel eens straatinterviews moeten doen, onbekenden aanspreken en vragen of ze wat vragen wilden beantwoorden. Dat is aan mijn niet besteed. Ik deed het wel, maar elke keer weer ging ik met lood in mijn schoenen op iemand af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden