Spring naar bijdragen

Maandag 28 april 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Plannen voor vandaag?? Misschien mijn tuintje schoffelen.  Ik heb zaad voor vlinderbloemen en ik wil mijn tuintje voorbereiden. Ik zaai het pas als ik terug ben van mijn moeder zaterdag.

Verder denk ik dat ik even koffie ga drinken bij de Hema. Of ik ga naar het natuurgebied De Grote Peel hier 7 km vandaan. Daar kan ik ook een kopje koffie drinken. Is een lekker fietstochtje op mijn e-fiets.

Of...ik ga naar een handelaar in 2e hands auto's. Eens praten wat dat kost.

Dus ik kan kiezen wat ik ga doen.

Kan er op uitdraaien dat ik gewoon met een boek in mijn stoel blijf zitten :blush:

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Vandaag maar wat sollicitaties de deur uit doen...

Contract loopt in juli af en ik heb een klein donker vermoeden dat ze niet gaan verlengen nu ik met burnout thuiszit en voorlopig nog niet fulltime aan het werk kan...

Jammer,want het is een super uitdagende functie waarin ik mij als een vis in het water voel...

Maar nu eerst koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, Hanneke! Maar plannen te over, dat is duidelijk. Boek lijkt me ook een goed plan trouwens, helemaal niet verkeerd! Lekker met een pot thee erbij en biscuitjes!

Suikertje en therapie: goed zo! Zet 'em voort! Wat fijn dat je er hulp bij hebt!

Ik ga vandaag voor mijn eerste borstonderzoek. Heb die keet al vaak zien staan, nu moet ik er zelf heen.

Zie er erg tegenop, heb gehoord dat het nogal pijnlijk is.

Zoon 1 net de deur uit geholpen richting werk (husband eerst), zoon 2 nu net terug van nachtdienst richting bed gestuurd.

Wat een activiteit hier alweer in de vroege morgen! Heb notabene vakantie, zou kunnen uitslapen, maar nee dus.

Eerst maar even de krant lezen.

Hoewel, word ik hier vrolijk van??

Ps. ben zenuwachtig.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook maar weer werk zoeken, maar ik doe het rustig aan. Eén per week. En die van deze week is al de deur uit, of eigenlijk is ie door een draadje gestuurd en al aangekomen ook denk ik. Daar kan geen postbode tegenop.

Verder neem ik het er van mijn eerst werkloosheidsdag. Dat mag ook wel vind ik. Ik heb sinds juli zonder onderbreking gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook wel een nadeel van de preventieve onderzoeken, dat je er zenuwachtig van wordt. Maar misschien kun je maar zo denken, wat er ook gevonden wordt, ik had dat al.

En hopelijk is alles goed en ben je naderhand juist opgelucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...