Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 oei, dat gevoel had ik niet Nancy. Was je aan het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 wil Jane iets duidelijk maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Nee hoor, Jane is niet van de dubbele bodems! Ze wenst ons gewoon welterusten en heeft vandaag gevolleybald. Welterusten allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Slaap lekker alle, fijn dat t weer wat drukker is op t forum. Al een tijd niet geweest en fijn om er te zijn wanneer ik er behoefte aan heb. Gister niks gepland met vrienden, geen behoefte aan geen nuchtere mensen om me heen, zuigt energie. Huis voor mezelf, moeder en broertje uit. Moeder laveloos thuis snachts. Blij dat ik zo later niet wordt(hoop ik) als ik koters krijg. Het ziet er niet uit. Mijn leven steeds meer op de rit. Begin van stoppen met alcohol leek t wel steeds slechter te gaan emotioneel en snapte ik niet waarvoor ik gestopt was. Nu weer perspectief en het universum werkt weer mee, positieve dingen op het padje. De twee tekkels van mijn mams liggen bij mijn voeten terwijl ik het forum en de dagpact doorlees. Wat wil ik nog meer. Bedankt iedereen voor het delen van jullie levens hier- het geeft hoopen troost. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 http://www.loslatenhoedoejedat.nl Eyeopener xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Dag Lieselot, geheime meelezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 mooi te lezen Liselot, en ja jen ik was gewoon moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden