Monster Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Net nu we filosofisch worden moet ik naar bed. 't Is niet anders. Ik meld me droog af, fijne voortzetting nog!
huttula Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Ik zeg ook truste, wekker gaat ook vroeg hier Ps nog een dikke knuf voor akelei
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) slaap lekker mensen. en Wijfie: geweldige foto lijkt sprekend 27 april 2014 bewerkt door lady jane
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Jen: wat mooi die moestuin. Wie zaait zal oogsten. Het hele leven is een proces. Ietje: vast en zeker tot morgen. Ik zal ook proberen mijn neus hier te laten zien. Ik hoop voor jou alvast op een goede start. Ik meld me nu dan ook af. Voor degene die er nog even zijn wens ik een fijne voortzeting. Voor de bedgangers een welterusten! Mai reageerde hierop 1
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Ietje, je moet je grenzen respecteren he, niks mis mee.
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Denk dat het daarmee begint. Ik ken mensen die hun grenzen heel gemakkelijk aangeven, zonder egoistisch te zijn of lijken. Ze zijn er gezoon zelf van overtuigd.
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Mooi geschreven vandaag Althans wat ik mee kreeg in flits Je bent goed zoals je bent
nancy Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Begrenzen is het werkwoord. Dus voor jezelf bedenken waar jouw grenzen liggen en wat jij nog toelaatbaar vindt en wat niet. Duidelijk begrenzen dus. Het is een onderdeel van MIJN therapie. Eerst bedenken, waar liggen mijn grenzen dan? Tot hoever wel of niet? En dan begrenzen: heeee, jij gaat hier niet overheen, dit gaat mij te ver , wil ik niet, hier ligt mijn grens. Tegelijkertijd verwoorden wat je eventueel wel wil.. Ja, ik wil hier ook niet de therapeut uithangen, Jopie zei:brrrr Ik kan je alleen als advies geven, voordat je je overrompeld voelt door anderen, bedenk voor jezelf eens wat je nog toelaatbaar vindt en wat niet. Zoek dus die grenzen en begrens dat ook naar anderen toe: tot hier en niet verder!
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Op het werk geef ik mijn grenzen ook niet duidelijk aan, maar prive cijfer ik me niet weg. Je hebt toch balans nodig, Ietje?
nancy Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 En dat is een vorm van positief egoisme! Echt! Dat mag!
nancy Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Sorry, per ongeluk praat ik dwars door Jen heen. Niet mijn bedoeling! Slaap lekker allen, ben weg! Zzzzzzzz
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 oei, dat gevoel had ik niet Nancy. Was je aan het lezen.
nancy Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Nee hoor, Jane is niet van de dubbele bodems! Ze wenst ons gewoon welterusten en heeft vandaag gevolleybald. Welterusten allen!
Lieselot Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 Slaap lekker alle, fijn dat t weer wat drukker is op t forum. Al een tijd niet geweest en fijn om er te zijn wanneer ik er behoefte aan heb. Gister niks gepland met vrienden, geen behoefte aan geen nuchtere mensen om me heen, zuigt energie. Huis voor mezelf, moeder en broertje uit. Moeder laveloos thuis snachts. Blij dat ik zo later niet wordt(hoop ik) als ik koters krijg. Het ziet er niet uit. Mijn leven steeds meer op de rit. Begin van stoppen met alcohol leek t wel steeds slechter te gaan emotioneel en snapte ik niet waarvoor ik gestopt was. Nu weer perspectief en het universum werkt weer mee, positieve dingen op het padje. De twee tekkels van mijn mams liggen bij mijn voeten terwijl ik het forum en de dagpact doorlees. Wat wil ik nog meer. Bedankt iedereen voor het delen van jullie levens hier- het geeft hoopen troost. Slaap lekker
Lieselot Geplaatst 27 april 2014 Rapport Geplaatst 27 april 2014 http://www.loslatenhoedoejedat.nl Eyeopener xxxx
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Rapport Geplaatst 28 april 2014 mooi te lezen Liselot, en ja jen ik was gewoon moe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden