Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi Suiker, Hoe laat " mag" je dan gaan slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Moet ervoor zorgen dat ik niet te vroeg wakker ben. Neem meestal nu om 8 uur medicatie en dan slaap ik zo, maar ben dan tussen 5 en 6 uur wakker. Probleem is dat ik savonds op ben in mijn hoofd en gewoon niet meer wakker wil zijn. Maar wil vanavond toch echt proberen om het tot 9 uur vol te houden. Heb jij een goede, mooie dag gehad MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Suiker, ik wens je succes met het wakker blijven dan. Ik heb een goede dag gehad. Wat langer geslapen, 11 boeken op de kleedjesmarkt gevonden. Zieke ex-collega bezocht waar ik het goed mee kon vinden altijd. De laatste een beetje krant gelezen, nu het eten aan het afronden en zo opeten. Ik denk nu aan een wandeling in het bos na het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Dank je MijnGerrit en eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Heb jij al gegeten Suiker? Lekker? Geen Russisch ei of Rollade, neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Heb vanmiddag wat groente gegeten voor de vitamientjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Gezond Suiker! Ik ga nu aan tafel. Misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Heb je dan ook moeite met de zomer en wintertijd Sugar? Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag gegaan is met Wijfie. Ik hoop zo dat het goed gegaan is met haar. ja met iedereen eigenlijk. Wat zou het toch mooi zijn als we het allemaal adb. hebben gehouden. O, ja, nog vergeten te vertellen dat ik vandaag 18 tabaksplantjes heb gezet. Daar heb ik vorig jaar 4 mnd. van gerookt. Niks geen toegevoegde troep, gewoon puur tabak. 26 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Nee geen moeite mee bolletje. Toen ik nog dronk, had ik geen moeite om later te gaan slapen. Klinkt lang geleden, maar is het nog niet. Nu moet ik ritme weer zien te vinden en het helpt ook al niet mee dat die hond van mij om 7 uur al plat in bed gaat liggen Ik hoop ook dat het met wijfie goed gaat, hopelijk lezen we haar hier vandaag nog. Zit je al aan je witte bonen bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Heeft dat ook te maken dat je thuis zit...suiker? Kan me voorstellen dat je daar ook moe van word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Mooi he ..wijfie...zelfkennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ja maar dat zat ik eerder ook altijd huttula, kom er nu juist meer uit. Ga nu al verder met hondje uit dan eerder. Probeer mijn oefeningen zelf in weekend ook te doen. Lukt niet altijd goed en als ik foon maar bij me heb, moet het gevoel hebben dat ik om hulp kan bellen als ik niet meer terug durf. Maar ggz heeft mij verzekerd, schrok ervan, dat ik voor groot deel van angst af kom. Ben erg gemotiveerd. Hoop dat jouw ontdekkingsreis"verder gaat en dat je een nog beter gevoel krijgt. Ik heb veel aan wat mensen hier vertellen en ook vooral aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Heel goed wijfie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 zeer down hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Vertel Jen, wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik heb zelf ook de laatste 10 jaar veel binnen gezeten omdat ik dronk...kon ook niet veel anders....kwam eigenlijk om het werk nog een dagdeel buiten Dat bedoel ik ook met stoppen en dan hetzelfde leven leiden...word ik zo onrustig van...denk zelf niet dat ik het gered had zover Suiker wst jij nu schrijft dat je nu al verder weggaat van huis als eerder is een hele mooie vooruitgang En natuurlijk ben je er nog niet....maar angst overwinnen kan niet binnen een paar weken...dat moet je ook niet van jezelf verlangen Ook jij bent begonnen met een ontdekkingsreis....jou eigen reis Word vast een hele mooie...met jou instelling. Ik volg je graag Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Wat fijn Wijfie dat het goed is gegaan vandaag. Je kan trots zijn op jezelf. Heb vandaag echt wel een paar keer aan je gedacht. Van je angst een heel eind afkomen Sugar? Dat zou toch geweldig zijn en een bekroning op je adb. worden. Joh ik zal een vreugdedans maken als dat zou gebeuren werkelijk waar want angst zonder eigenlijke aanwijsbare rede is zo moeilijk en kost zoveel energie. Ik hoop het echt voor je Als je je hond s'avonds nou eens een flinke bak sterke koffie geeft, slaapt ie minder. Wat een luiwammes zeg. Hut. Zo maar even. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Er is eigenlijk niks aan de hand Suiker. Maar heb de hele dag in de zetel gelegen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Hé Jenneke kan je niet een paar dagen weg thuis? 26 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Voel je je daar schuldig om Jen? En dan lees je hier ook nog al die verhalen hier over koningsdag en hoe iedereen op pad is, tja Jullie hebben toch 14 juni feestdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Waarom Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Nou ik weet niet. Man lag op de zetel, dus ik dan ook maar, dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Kom op Jen, Je zit toch niet met een ketting aan hem vast Anders ga nu nog wandeling maken, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 je hebt gelijk SUiker... Nu eerst eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Eet smakelijk Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden