Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Maxi, dat je man ons niet begrijpt en jou dus ook niet, is erg jammer. Misschien zijn er frummers die daar goede tips voor hebben? Ik ga mijn hoofd proberen stil te zetten en ga dan slapen. Misschien ook een goed idee voor jou? Ik hoop je morgen weer te " zien"! Welterusten iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Mijn man begreep me ook niet Er bleek niets aan de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Welterusten Gerrit en alle anderen! Zźzzzzzzzzzzzzzz........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Dat maak ik zelf wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 dochter heeft 2 uur. een vriend moeten bijstaan alcohol, medicijnen, overgeven, schuimbekken en door zijn benen zakken. de ambulance vroeg niets over de medicijnen, dat verwachten ze niet in Koningsnacht blijkbaar. 3 x politie komen vragen of het goed ging. Uitendelijk heeft zijn broer hem opgehaald. Dochter ontnuchterde door de verantwoordenlijkheid en kon doen wat nodig was. maar dacht ook niet aan de medicijnen. Hij is pas heel erg ziek geweest en accuut in ziekenhuis opgenomen. Ze beseft niet dat het zomaar gebeurd kon zijn net. misschien maar goed. Maar ik vind het eng. En zijn moeder zal ook nog erg schrikken nu denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 truste mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 (bewerkt) Jane Nix aan de hand Just a thing Ik hou van U! Goed gedaan. 25 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden