Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik heb geen oven, dus pizza moet in pan, maar lukt ook wel, duurt alleen veel langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 In de pan Broer????? Das een goed idee zeg, ik wist niet dat dat ook kon. Kijk daar zijn broers voor hé? Die brengen je vaak op goeie ideeën Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Moet je wel koekepan met deksel hebben bolletje, nu eerst even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Pizza op, ik ga me afmelden voor vandaag. Heb helaas, maar eigenlijk gelukkig nog steeds geen draadloze laptop. Ga nog even wat tv kijken. Wens iedereen een fijne avond en sweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Goeienavond. Lange en mooie draad vandaag. Ik denk dat ik graag deel op dit forum omdat ik in het echte leven niet gemakkelijk deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hoi Jen, hoe gaat het met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hoi Nancy, gaat wel. Uitgebreid gesprek gehad met mijn verpleegkundige. Ik ben een beetje futloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Heeft het gesprek nog wat opgeleverd, Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik heb mijn gedachten op een rijtje kunnen zetten, dus ja, in dat opzicht wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 En hoe is het op jouw oorlogspad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Gaat goeddddd Jen, blijf voorlopig ook op het ooelogspad, bevalt me prima namelijk, hahaha!Goed dat je je gedachten hebt kunnen ordenen, dat is toch ook wat waard. Maarreh...futloos? Moe ervan of wat anders? Goed zo Ietje, toch weer gelukt, wees trots op jezelf! Welk boek lees je? Doet me beseffen dat het boekendraadje wel weer eens omhoog mag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nee, ben al een tijdje futloos. Denk ook dat mijn man me meesleurt, hij ligt constant in de zetel. Ik las pas Oorlog en Terpentijn. Nu De witte van Zichem. Pff. Niet goed hoor, maar is voor leesclub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Natuurlijk moet je meer uit een dag halen Ietje! Anders is droog zijn alleen een straf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Misschien moet je klein beginnen Ietje? Genieten van kleine dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Maar als je depressief of down bent, dan kan je natuurlijk juist niet van kleine dingen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 ALleeeeeeeen droog blijven?? Dat is al heel wat! Wat zou je zelf nog meer uit een dag willen halen? Denk niet te groot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Dat is heel wat Nancy, maar mij lijkt het eerder een middel dan een doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Oh sorry, ik reageerde wat laat, stond hier een zoon met wat problemen.. Ietje, je cursus dan? Die ligt ook nog op de plank..toch voorzichtig proberen een beginnetje te maken, al is het maar een uurtje per dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Droog blijven is toch ook een doel? Waar feitelijk alles aan ondergeschikt is? Of mis ik iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Mee te doen met wat, Ietje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Voor mij is het doel een goed leven, en adb zijn een voorwaarde. Adb als doel zien werkt voor mij niet. Wellicht een persoonlijke kwestie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Jen ergert jou dat dat je man de hele dag in de stoel hangt? Ik heb hetzelfde mee gemaakt met mijn manneke en ik weet dat ik me kapot ergerde soms maar dat niet uitsprak. Ik was kwaad omdat hij erg lui was vond ik. Ik hield die kwaadheid wel in en zei daar niets over. Ik weet wel dat dat erg vermoeiend was. Ook zonder aanwijsbare rede kon ik s'avonds bekaf zijn als ik thuis was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Eigenlijk doe je volop mee in de maatschappij als je kinderen opvoedt, toch? Maar misschien is het voor jou beter om te gaan werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ja Bolletjs, het ergert me en het maakt me down. Maar het kan zijn dat het nog betert: zijn medicatie wordt nog aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Je moet dingen vinden die je energie geven, Ietje. Dat is heel belangrijk. Uit mijn ervaring kan het op korte termijn zelfs aerobics zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden