Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Maak me ook zorgen over Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Een maatje zou inderdaad fijn voor je zijn, Suiker! Ik hoop dat het je lukt om er 1 te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 wat is er mis met boven de 50 zijn Suiker?  Hahaha...  maar wel hartstikke goed van je om een oproep te plaatsen, Hoop dat je een loopmaatje vindt..  Goed van je hoor Rupsje, En laat dat ene stemmetje maar flink hard blèren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik heb zo het gevoel dat Agnieta het heel druk heeft op het ogenblik.... Maar hoop ook dat ze even langs komt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 En nu moet ik er weer even vandoor luitjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Fijne dag Yvonne, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Als ik 500 meter verderop had gewoond, viel ik onder andere gemeente en daar hebben ze wel al maatjesproject. Hier dus niet. Â Dacht dat jij nog heel jonge godin was Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Over een maand ben ik ook boven de 50 :-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hoe bedoel je boven de vijftig Sugar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Daar kan toch wel een uitzondering voor gemaakt worden suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Snap het al.......Is er niemand in je kennissenkring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik ben 48 geloof ik. Senior begint 2 jaar later hier in dorp. Grenzen zijn er nu eenmaal, begrijp het ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Haha, je gelooft dat je 48 bent ??? Ik zou willen geloven dat 36 ben en nee ik ben geen 63..... Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik verbaas me er toch over, 2 jaar (waarschijnlijk :-))) ) en 500 meter. Het zou voor jou volgens mij zo'n verschil maken suikertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Lijkt onderhand wel op one man show alla Toon, Youp en vele anderen,. Â Mijn doel voor komende week is om mijn dag activiteiten te verzilveren. Heb indicatie voor 3 en halve dagdelen om op activiteitencentrum te komen. Dat moet me gaan lukken mbv anderen. Ik moet de deur uit!!!!. Â Sorry dat ik hier zoveel post, maar voel me eenzaam, komt lanzamerhand goed met me.Dank jullie. Â Ben nu even weg, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Succes Suikertje... En niks sorry... Daar is dit forum toch ook voor? Om elkaar te steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Suikertje, regels zijn er ook om af en toe van af te wijken. Jouw omstandigheden beperken je en je geeft aan dit niet te willen. Je werkt er ook hard voor. Verdient een maatje. Ik hoop dat je oproep werkt, maar zo niet, dan zou ik zeker informeren of men voor jou geen uitzondering kan maken. Als je vereenzaamt verouder je ook snel, misschien niet in jaren, maar wel emotioneel en je conditie idem. Dus het is in het belang van je gezondheid dat er uit komt, met maatje. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Kan iemand mij uitleggen hoe een pact precies werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Als ik het goed uitleg, Arja: Je zet je op een pact en aan het einde van de dag/ week/ jaar ( ) meld je je droog af. Ik zet me nu op het dagpact voor vandaag (kopieën en je naam eronder zetten) en vanavond meld ik me droog af.  Dagpact MijnGerritBlondie6173 RUNNER Arja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal trouwens. Ik zit (*****)  heel de ochtend te typen voor mijn internetbehandling... ben ik alles kwijt geraakt. Ik dacht dat ik het had opgeslagen, maar volgens mij is alles helemaal foetsie.  Zonde van mijn tijd. Heeft wel geholpen voor mezelf, alles weer op een rijtje, maar toch....       21 april 2014 bewerkt door RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Dank je Runner Ik ga het morgen eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik ben nu ook officieel frummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Nog 1 jaar en dan ben ik 50.,...kan niet wachten...begint het leven pas....zeggen ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik zat net het topic te lezen over maatje gezocht. Waar moet een maatje aan voldoen? Hoe kun je een maatje vinden als je je woonplaats geheim wilt houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden