Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Goedemorgen op deze 2e paasdag. Koffie en thee worden gezet en eieren zitten in de pan. Agnieta sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hmmmm, ik kom op de geur af Suiker, lekker. Ook goedemorgen overigens. Eerst even snel een beetje teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Goedemorgen, kofiiiiiieeeeee, wat een nacht woelen en draaien maar goed het schijnt dat af en toe een beetje slaapdeprivatie goed is voor de stemming. Wijfie jammer, Jen het moet niet gekker worden ik ga er ook min of meer ad hoc tussenuit deze week vanaf morgen..... Agnieta sterkte, ik weet niet wat anders te zeggen Suiker heb je nog wat in je provisiekast? Morgen Yvonne, mooie draad voor een zondag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Goedemorgen Yvonne en eline Ik heb nog genoeg in de keukenkastjes en koel/vriescombi, moet nu nog niet aan eten denken. Wat is slaapdeprivatie eline, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Eigenlijk is het het onthouden van slaap, in mijn geval niet bewust, schijnt af en toe goed te zijn bij wat mineurstemming...... Zal ik vanavond vast goed slapen.... zo niet dan ben ik aan het eind van de week hier het zonnetje is huis ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Jij ook een goedemorgen Eline. Was inderdaad een mooie draad. Voor Agnieta inderdaad sterkte weer. Kleine vakantie-epidemie? Leuk dat jij ook gaat zomaar opeens... Pff Suiker, ik wou dat ik dat gevoel wel eens had niet aan eten te moeten denken... zodra ik uit bed kom heb ik al enorme trek altijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hm, van tekort slapen gaat mijn humeur echt niet beter worden, integendeel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hoi Huttula..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Mogge suikertje, mogge yvonne en eline 1ste bakkie troost smaakt altijd het lekkerst....daarna zou ik ze kunnen missen Word weer een mooie zonnige dag....altijd goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Jij ook goedemorgen Huttula. Heb even zitten neuzen bij Picardië..... lijkt me ook wel wat als ik de beschrijving zo lees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Goedemorgen huttula, het is hier nu geheel bewolkt, maar hou hoop. Yvonne, 1 plak ontbijtkoek straks, moet wel voor ik hondje weer uitlaat, anders val ik om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hier ook nog helemaal bewolkt.... Jeetje Suiker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Lees net dat het hier in noordoosten kan gaan regenen en zelfs onweren. En ik was nog wel van plan straks was buiten op balkon te hangen. Gisteren was het heel snel droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ik denk dat de eerste spetters bij jou al snel gaan vallen Suiker, zal hier nog een uurtje duren, maar dan zijn ook wij het haasje... Ach, gisteren lekker buiten kunnen zitten, vandaag de plantjes dan maar aan de beurt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Je maakt me lekker vrolijk Yvonne , Heb geen buitenplantjes, alleen binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Straks weer een eind wandelen desnoods met de plu erbij.....heeft ook wel iets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Goedemorgen Toine, Regent hier al Yvonne, maar volgens buienradar vanmiddag beter, fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hoi Toine, you ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Buitje voor de stof...tis nog vroeg...kan nog de hele dag droogworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 goeiemorgen frummers hier schijnt de zon volop Toinemanski, we hebben je gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ramen tegen elkaar open zetten Suiker en hopen dat het hard waait , krijgen jouw binnenplanten vast ook een paar druppels, hihi.. Goedemorgen Jane... lekker genieten van de zon... geloof dat de buien pas eind van de dag bij jou aankomen. En dan nog in afgeslankte vorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 is er toch wat afgeslankt hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Hihi Jane.... Goedemorgen Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden