Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 roken en nicotine zijn mijn enige, maar wel hardnekkige verslavingen. Eten nooit gehad, volg alle kookprogramma's. Wilde me zelfs opgeven voor Masterchef, maar kom er toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Sorry, bedoelde drank en nicotine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ja en ik ga eten klaarmaken haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Wil de veelal dames bedanken dat ze mij deze middag hebben helpen verlichten. Ik ga nu even kijken wat ik ga eten, russich ei en rollade hebben pasen niet gehaald. Eet smakelijk voor mensen die nog gaan eten huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 MijnGerrit dat klinkt alsof je in de buurt van Woudrichem was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 (bewerkt) Goeie avond kanjers Ik toch drinken, roken en vooral niet eten.Niet eten kan ook verslavend zijn..ik lees dat hier vrijwel niet maar dat is wel zo bij mij..Doel je dan op anorexia of bedoel je iets anders? Want anorexia valt geloof ik ook onder verslavingen.Zo m'n keuken nog niet helemaal weg, maar nu kan ik gelukkig nog water uit de keuken halen, koken thee en koffie zetten en afwassen, want dat doe ik zo graag. 20 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Sowhat heb je alles al ingepakt voor de grote reis morgen? Gaat de hond gewoon mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 zometeen 16 and counting, een vrouw die zwanger van de 17de of zo is ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 tv gaat hier uit. Ik ga zo naar bed, dag zit er op. Fijne avond iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 @ Agnieta : ik lees net het stukje over het niet eten. Gek dat dat blijkbaar toch anders werkt dan drank en dat je (gelukkig) toch weer gaat eten voordat je de controle verliest. Zelf ben ik 22 kilo afgevallen in 1 1/2 jaar. Dat was inderdaad verslavend: de complimentjes die je van mensen krijgt alleen al. Ik had een soort schijnidee dat ik eindelijk eens ergens de controle over had, omgekeerd dus dan jij. Door het idee van de controle draafde ik weer als een gek door en had ik dus juist geen controle :-) Volgens mij is dat iets wat veel verslaafden hebben, gelijk dat extreme? Gelukkig greep een hulpverlener in. Ik gaf mijn 2 tienerdochters (alweer) niet het goede voorbeeld. Door mijn extreme drankmisbruik was er al een vitamine tekort. Nu zorg ik dat ik niet meer aankom. En gezond eet als mijn dochters er zijn. Wel zeg ik tegen de verslavingszorg artsen als ze weer eens met een ander pilletje komen: als ik er maar niet dik van wordt. Ook wil ik je veel sterkte wensen want ik begrijp dat je momenteel op meerdere fronten een nare tijd meemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik vond het saai Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Goedenavond. Ik meld me weer droog af. Ik ga vroeg slapen. Heb geen zin in deze avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Welterusten Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik lust graag chips, chocoladecake en sigaretten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Dat begreep ik ook Agnieta dat het niets te maken had met je gewicht... Maar je zei dat je door niet te eten in een soort roesje kon komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Iemand iedeeën voor een korte vakantie dichtbij? Is Picardië wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 En dat je dan daar blijkbaar wel de controle over hebt (gelukkig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ach AGgie, weet je, bij mijn schoonfamilie mis ik mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ik mis Pasen vieren bij mijn ouders thuis, met heel de bende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Net terug van de koffie bij mijn ouders... Alhoewel, ik heb het maar op thee gehouden... Eten, breek me de bek niet open... Tegenwoordig durf ik niet eens meer te eten soms uit angst dat ik weer aan de dunne ga of ga overgeven... Spastische darm zegt men, wat verergert door stress... Word er inmiddels spastisch van in mijn gedrag om nog wat te durven eten... Visuele cirkel. Voor nu dwing ik mijzelf te eten in kleine porties en zo gezond mogelijk. Afijn, dag zit er weer op. Morgen weer... Ik duik mn mandje zo in. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 nee ik krijg dat niet georganiseerd. En weet ook niet wat de interesse van de rest zou zijn. Bij kerst ontbrak er al een zus die liever alleen vierde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Bedankt voor de moed om dit te delen wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 He, lijsters,hoi! Drukke weken achter de rug, maar nu bijna 3 weken vakantie voor de boeg. Zin an. Via zussie en Belgique naar Kent, garden of England, tuinen kijken. Hou 't zo droog as je wilt, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Gelukzak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 april 2014 Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 Ach, Wijffie toch, hoe droog wil je het eigenlijk? Snap het wel 'n beetje hoor, je zit ook in 'n verkrampte situatie. Deal with it of ga zo door. En God Jen, wat jij bedoelt snap ik zo goed. Mijn vader is al 18 jaar weg, moeder 4 jaar. Vroeger was het bij ons thuis met de feestdagen ook de zoete inval, klein Rooms Bourgondie in 't noorden, alles met elkaar, niets kon niet gezegd worden, heerlijk. Die ouderwetse huiselijkheid bestaat niet meer hier, de jongens hebben we nauwelijks gezien, ff eten en weer weg, hunting for kicks and kicks messing around. Snap ik ook weer, hun wereld, niet meer de mijne. Nog 10 jaar werken, gaan we lekker naar India. De plannenmaker Arja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden