Spring naar bijdragen

zondag 20 april 2014

eline

Aanbevolen berichten

Goeie avond kanjers

Ik toch drinken, roken en vooral niet eten.
Niet eten kan ook verslavend zijn..ik lees dat hier vrijwel niet maar dat is wel zo bij mij.
.
Doel je dan op anorexia of bedoel je iets anders? Want anorexia valt geloof ik ook onder verslavingen.

Zo m'n keuken nog niet helemaal weg, maar nu kan ik gelukkig nog water uit de keuken halen, koken thee en koffie zetten en afwassen, want dat doe ik zo graag.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Agnieta :

ik lees net het stukje over het niet eten.

Gek dat dat blijkbaar toch anders werkt dan drank en dat je (gelukkig) toch weer gaat eten voordat je de controle verliest.

Zelf ben ik 22 kilo afgevallen in 1 1/2 jaar. Dat was inderdaad verslavend: de complimentjes die je van mensen krijgt alleen al.

Ik had een soort schijnidee dat ik eindelijk eens ergens de controle over had, omgekeerd dus dan jij.

Door het idee van de controle draafde ik weer als een gek door en had ik dus juist geen controle :-)

Volgens mij is dat iets wat veel verslaafden hebben, gelijk dat extreme?

Gelukkig greep een hulpverlener in. Ik gaf mijn 2 tienerdochters (alweer) niet het goede voorbeeld.

Door mijn extreme drankmisbruik was er al een vitamine tekort.

Nu zorg ik dat ik niet meer aankom. En gezond eet als mijn dochters er zijn.

Wel zeg ik tegen de verslavingszorg artsen als ze weer eens met een ander pilletje komen: als ik er maar niet dik van wordt.

Ook wil ik je veel sterkte wensen want ik begrijp dat je momenteel op meerdere fronten een nare tijd meemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de koffie bij mijn ouders... Alhoewel, ik heb het maar op thee gehouden...

Eten, breek me de bek niet open...

Tegenwoordig durf ik niet eens meer te eten soms uit angst dat ik weer aan de dunne ga of ga overgeven...

Spastische darm zegt men, wat verergert door stress...

Word er inmiddels spastisch van in mijn gedrag om nog wat te durven eten...

Visuele cirkel.

Voor nu dwing ik mijzelf te eten in kleine porties en zo gezond mogelijk.

Afijn, dag zit er weer op. Morgen weer...

Ik duik mn mandje zo in.

Welterusten iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Wijffie toch, hoe droog wil je het eigenlijk? Snap het wel 'n beetje hoor, je zit ook in 'n verkrampte situatie.

Deal with it of ga zo door.

En God Jen, wat jij bedoelt snap ik zo goed. Mijn vader is al 18 jaar weg, moeder 4 jaar.

Vroeger was het bij ons thuis met de feestdagen ook de zoete inval, klein Rooms Bourgondie in 't noorden, alles met elkaar, niets kon niet gezegd worden, heerlijk.

Die ouderwetse huiselijkheid bestaat niet meer hier, de jongens hebben we nauwelijks gezien, ff eten en weer weg, hunting for kicks and kicks messing around. Snap ik ook weer, hun wereld, niet meer de mijne.

Nog 10 jaar werken, gaan we lekker naar India.

De plannenmaker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...