Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Tss Aggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Liedje op het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Wijfie, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Nee Agnieta, dat geeft niks. Integendeel zelfs. Meer feedback hoef je niet te geven, echt niet. Je bent een van de mensen hier die mijn wereld opentrekken naar wat ik niet ken. Dat schuurt soms, maar dat is goed. Taal, zeg je. Bedoel je Vlaams/Nederlands? Dat denk ik niet. Wel denk ik dat je übervrouwelijk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Snap ik natuurlijk Agnieta, maar dat is geen goed idee. Drink nooit omdat je je slecht voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik heb net drie gekookte eitjes gegeten. Dat maakte me ook minder ongelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 droog en tevreden met een goeie dag vandaag ga ik afsluiten... Vanmorgen laat opgestaan en nu eigenlijk nog klaarwakker, maar ga het toch maar proberen... Morgen drukke dag. Trusten voor wie nog wakker is en agnieta, je waagt het niet... Niets is een reden om te gaan drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 Ik ben weer ff totaly zenn...vanavond sessie klankschalen meegemaakt...heerlijk Ben niet verliefd geworden helaas maar je kan ook niet alles hebben Luikjes dicht en ik zeg truste RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2014 Rapport Share Geplaatst 18 april 2014 dan was jij misschien waar ik ook wel eens kom Hutt? sloppel huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 april 2014 Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 Sorry, Ik had wat bijgelezen, verdergegaan op andere sites en hier niet uitgelogd. Het gaat goed met mij. Volhouden Aggie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden