Aicha Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Goedemorgen fummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 goedemorgen Aicha. Lekker, bakje thee om mee te beginnnen. De nieuwe week is weer begonnen frummers, we mogen er weer tegen aan. Buiten ziet het er een beetje herfstachtig uit, maar binnen is het lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Zo, ontbijt inmiddels ook klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Morgen Yvonne, hier flinke regenbuien maar binnen lekker warm en droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Goeiemorgen... Weer effe reactie van een oudgediende... Zo naar bedrijfsarts na wederom instorten... Inmiddels wel ruim 2,5 jaar clean maar zolang ik niet aanpak wat er onderhuids speelt zal ik moeten blijven vechten... Morgen dus psych en dan gaan aanpakken wat ik al jaren probeer alleen aan te pakken... Zal jullie naast mn AA en mn sponsor nodig kunnen hebben... Maar weet van voorheen dat ik op jullie kan rekenen... huttula en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Goedemorgen, hier nog geen regen, ziet er zelfs wel redelijk uit.....ontbijten, krant lezen en aan de slag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Morgen Agnieta, Yvon, doe jij straks de koffie en thee in de warmhoudkannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Blondie, fijn je weer te zien. Natuurlijk niet onder deze omstandigheden. Goed dat je hulp hebt van een psych. en hoop dat je daar verder mee aan de slag kunt. Goed dat je je ook hier weer gemeld hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Doe ik Aicha, welkom terug blondie, knap dat het al zo lang goed met je gaat. En wat jammer dat het de andere kant op nu minder is. Maar goed dat je stappen onderneemt... En natuurlijk ook Eline en Agnieta goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 (bewerkt) * 14 april 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Goedemorgen allemaal, mijn reacties staan dus op eerste draadje van Aicha Straks om 9 uur bij psychiater zijn, daardoor slecht geslapen, maar heb het nodig, dus komt wel goed. Dagpact; Agnieta Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Ik zie inmiddels ook dat dat overbodig is geworden Agnieta, Daarnet was Suiker even niet te zien online, vandaar mijn actie, maar ik zal het direkt weer verwijderen. Was niet de bedoeling me te bemoeien met dingen die me niet aangaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 veel moed suikertje. En goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Thnxxx voor jullie reactie... Tranen nu... Maar dat zij dan maar zo.... Ga zo een beerput open trekken waar mijn ouders niks van weten... Met pijn in mn hart, maar moet wil ik verder kunnen... Jullie horen me nog... Naast mn AA en mn sponsor heb ik jullie nu echt effe nodig... Blij dat jullie er zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Klinkt heftig Blondie. Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 En zelfs na 2,5 jaar clean.... Zet mij maar op dagpact vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Luitjes, ik ga er vandoor. Een extra portie sterkte voor Suiker en Blondie. Maak er wat van, vandaag komt nooit meer terug... fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Huh? Waarom zet jij Blondie erbij Agnieta? Zij is nu toch zelf online? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Sterkte Blondie Ik word zo opgehaald, jullie horen nog wel van me hoop ik. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Blondie en Suikertje sterkte. Het valt niet mee, maar de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Goeie morgen mensen. Hé Blondie terug? Wat goed van je joh op ondanks dat je al een hele tijd droog bent toch hier komt voor steun. Ik heb als een marmotje geslapen zeg. Gisteren om 21.30 naar bed gegaan en om 6.30 eruit. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Heel veel sterkte Suikertje en Blondie.....het regent hier ondertussen ook het gaat heeeeel hard waaien Fijne dag allemaal...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Mogge Wel herkenbaar hoor Blondie...verslaafd worden doe je niet zomaar, heb ik ondervonden De beerput open trekken is niet fijn,maar lucht zoveel op Als je weet waar iets vandaan komt..kun je er ook beter mee overweg..na verloop van tijd Zal op geen makkelijke tijd worden..maar het is het waard Succes, sterkte voor ieder die het nodig heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Suikertje en Blondie, heel veel sterkte vandaag !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 14 april 2014 Rapport Share Geplaatst 14 april 2014 Moggûh, nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen...kopje koffie en een broodje erbij. 't Kon slechter. Blondie, welkom terug. Succes en sterkte met de komende heftige tijd, Suikertje ook! Vind het zelf altijd wel fijn om te praten omdat ik dan mijn gedachten op een rijtje kan zetten ipv dat ze in een cirkeltje blijven ronddraaien. Hoop dat het een goed effect heeft voor jullie. Kan een mens ook teveel tijd om na te denken hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden