Gast Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Haha, en hier dan speciaal voor kruidenthee 67 en Mijngerrit, een ingekleurde versie van de vlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Mooi mooi! Hoef je niet meer te sparen voor kleurtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 (bewerkt) Slaap probleem lijkt verleden tijd. Heerlijk geslapen! Laatste werkdag deze week. Vandaag en morgen zouden me wat problemen kunnen geven, dus ik denk dat het verstandig is om thuis te blijven. Maar even aanzien hoe ik sterk me na het werk voel. Fijne dag! 25 april 2014 bewerkt door Nooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Fijn dat je goed geslapen hebt! Heerlijk is dat he Ik vind dat zelf nog altijd een van de beloningen. Toen ik nog geen refu slikte en ik me niet sterk genoeg voelde voor een gelegenheid ging ik het uit de weg. Sterkte met de te maken keuze en natuurlijk werkse en een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Fijn Rupsje! En wat klinkt dat goed zo: vooruit gekeken, risico's vastgesteld en aanpak geformuleerd. Dat moet goed komen, dat kan niet anders! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Hee rupsie wist je dat er ook een koningsvlinder bestaat? Leuk om je morgen zo te voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Eerlijk! Tranen in mijn ogen van jullie lieve berichten. Dat ik zo sterk ben komt ook voor een groot gedeelte door jullie. Bedankt!! Tranen weg en verder werken nu. Bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 yesss weekend! leve de koning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Tis niet helemaal goed gegaan gisteren. Heb 2 bekertjes bier gedronken op het festival. Na de eerste tien te hebben afgeslagen... Thuis niet verder gedronken.Dat is dan weer wel goed gegaan. Ik ga er niet te lang over nadenken....Had veel erger gekund. We gaan weer vrolijk verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ieuw, en dan ook nog van dat vieze festivalbier En nu weer verder met niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Hoi Rupsje, Eerlijk opgeschreven, dank daarvoor. En goed. 't Was een risicovolle dag, die je al had gesignaleerd. De voorbereiding was dus goed, de uitvoering even niet geheel conform. Ik weet niet hoe je op het moment met je 0,33 gaat. Dan tellen we die twee festivalbiertjes maar als zodanig? Leermoment. Een volgende keer misschien maar opstappen als je de weerstand voelt verminderen, of het risico ziet toenemen. Je hebt je alweer herpakt; goed zo. Zet hem op! Blijf schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Heel knap dat je er tien hebt afgeslagen. Je zou zeggen, je had al even geoefend dus 11 en 12 had dan ook moeten lukken. Waarom ging dat niet? En nu weer verder met niet drinken, zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Wedstrijdje gespeeld : 10-2 voorsprong .... Maar toch net niet het gevoel dat je hebt gewonnen Gelukkig krijgen we elke dag weer nieuwe kansen om de nul te houden Koppie omhoog hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Bedankt voor het niet veroordelen. Het heeft me wel wat dingen doen beseffen. Die heb ik neergezet bij het topic Kilokiller. Mijngerrit, 0,33 is nog steeds van toepassing en inderdaad, die heb ik toen ik thuis kwam niet meer genomen. Per saldo heb ik me toch best netjes gedragen. Heb gisteren echt mensen laveloos gezien.Ik schaamde me bijna voor hen. En voor die gedachte schaam ik me dan ook weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 de schaamte voorbij dan maar weer en in het hier en nu blijven Rups dat geeft de meeste kans op een optimale toekomst! :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Hé Rups... Tja, met vallen en opstaan... Vind het wel weer knap dat je thuis niet bent doorgegaan.... Leermoment, inzicht...en nu weer gewoon verder met wat je wilt bereiken! Hou vol Rups! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ik ga nog steeds onwijs goed. Morgen waarschijnlijk beginnen met wat kilo's kwijt raken. Nu ik niet meer 'zuip', moet dit gaan lukken. Nooit gedacht ooit zo ver te komen. Ik ben helemaal happy!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Mijn maag maakt een geluid alsof er een leeuw loopt te brullen, maar ik heb het gered zover. Vriendin stuurde een app dat zij en haar man ook gestopt zijn met drinken, doordeweeks dan. Ik steek steeds meer mensen aan met mijn 'ik zorg goed voor mezelf' actie. Benieuwd hoe het met Nancy is gegaan vandaag Straks ff badderen met een boek. Daar zijn tenminste geen verleidingen. Fijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ik lees hier in een blad: " niet de rups harder laten lopen maar de vlinder bevrijden" Gaat goed zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Hoi Rupsje!!! Hier groentesalade met monchou overdag en vanavond bonensalade!!! Gaat goed! Maar de nasi die nog over is van de anderen staat me wel aan te staren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 (bewerkt) Hahaha, wat een gave foto Mijngerrit. Is dat mijn selfie?? Dank je wel! Nancy....je moet even een paar maanden afzien, maar kunt daarna gewoon weer alles eten...met mate natuurlijk! Mijn zoon had gekookt. Andviestamppot.Ik heb 1 hapje genomen en ben daarna braaf aan mijn eigen voedsel begonnen. Over drie volle dagen is de honger weg en ga je vet verbranden. We gaan dit samen doen! Tis gek,maar ik denk helemaal niet meer aan alcohol nu ik met dit project bezig ben. Helemaal happy Zet em op Nancy! 30 april 2014 bewerkt door Nooitgenoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Yeah!!! Dat is ook het fijne, Rups , je gedachten verzetten en ergens anders mee bezig zijn. Kijk die alcohol willen we toch niet, dus gewoon die eerste niet nemen. En nu inderdaad gedachten op wat anders, afvallen is een goeie! Of sporten. Maar we doen het samen Rups, gezellig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dankjewel! Vanavond spinazie met een eitje... Moet er nog wel aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Eet smakelijk. Ik had een stukje zalm met snijbonen. Beetje bijtijds naar bed,want ik heb nog steeds trek. Geen gillende honger meer vandaag. Morgen de laatste zware dag en dan is het appeltje eitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hoezohoezohoezo?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden