bolletje Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Goeie morgen mensen. Ik ben de eerste. Ik kan geen koffie en broodjes plaatsen dus moeten we ff wachten op Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Goedemorgen bolletje, ik heb hier koffie en voor de liefhebbers ook thee, maar kan er ook geen plaatje bij toveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Goedemorgen, ik ben ook niet handig met plaatjes......Yvonne, Aicha, Mark opstaan ....... Snotverkouden maar gelukkig geen griep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 goeiemorgen frummers de koffie en thee van gister hierhalen lukt niet blijkbaar dient er verse gezet te worden ik ga mijn best doen lig toch al vanaf 5 uur wakker en heb in bed ontbeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 (bewerkt) voilà: vast een beetje in de Paasstemming 11 april 2014 bewerkt door lady jane huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ja Sugar Vonnie moet maar eens opstaan, ze heeft lang genoeg in bed gelegen Hoekomputtt dat je om 5 uur al wakker was Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 ik denk toch door de belastingdruk Bol. In elk geval heb ik nu een lijstje met wie ik in kan schakelen. En 3 mokken koffie op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Goedemorgen frummers, Nou was ik net bezig om de thee, koffie en ontbijttafel in orde te maken heeft die lieve Jane dat al gedaan. Hier ook snotverkouden, gisteren bijna de hele dag geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Nou dat ontbijt ziet er prima uit dus ik val gelijk maar aan en ik de dagdraad van gisteren nog te lezen.!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Das fijn Jane. Gelijk oplossingen zoeken voor problemen. Moghu Sowhat. Ik laat het ook doen hoor, veel gemakkelijker. al die geldzaken interesseren me helemaal niet. Dan ziek maar lekker uit Aicha, dat zal je goed doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Goedemorgen nogmaals, Aicha, beterschap. Je zou toch hulp krijgen gisteren of zit ik nu verkeerd. Agnieta, gecondoleerd nog, las net draadje van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Morgu dames. Had me een beetje verslapen Ziet er heel mooi uit Jane. Ik begin met een bakje thee lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Heb je geen kippen dan Agnieta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Het lijkt een zonnige dag weer te worden, dus hopelijk kan ik even lekker in de tuin zitten, dikke jas en sjaal en zweten maar.... eenden wist ik niet wel van kikkers.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 thnx Sowhat ja ik ben net lid geworden van de ANBO en die hebben belastingservice als dat niet lukt, dan heb ik ook een volleyvriend gemaild als stand by. In elk geval zit ik nu in de actie en heb nog net genoeg tijd om het goed voor te bereiden allemaal. Het delen hier hielp al, als een soort van sociale stok achter de deur. Gek he, alsof ik naar jullie verantwoording af moet leggen, nou ja aan mezelf, via jullie dan dat klinkt al beter. in elk geval weer nachtrust denk ik komende nacht. en voor nu lekker ballen fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Aicha beterschap en is het wat geworden met de hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 en Eline hatsjoe!! ook beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Das mooi Jane, wat jammer dat je niet in DigiD komt.... want dan ben je zo door die aangifte heen .... Maar als je alles al klaar hebt liggen inmiddels en je kunt hulp krijgen wordt het alsnog een fluitje van een cent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 En zo kunnen we nog wel een paar diersoorten opnoemen die het doen toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ach en mensen zijn ook dieren, en sommige beesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 En sommige dieren zijn net mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 (bewerkt) Ik ga weer verder met mijn huis wat aan kant maken, gisteren niet helemaal gelukt. Voel me gelukkig laatste dagen beter, mede dankzij forum. Meld me later wel weer. Fijne dag iedereen. 11 april 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Das mooi Suiker. en een huis dat aan kant is zal ook meehelpen je wat prettiger te voelen denk ik. Alle kleine beetjes helpen. Werkze en jij ook een fijne dag. Ik ga hier ook in beweging komen luitjes. Ik zie Wimmelt zowaar... das een hele poos geleden... Hoi Wimmelt, alles goed? En ik wens iedereen ook een fijne dag toe. Kom vast nog wel even om een hoekje piepen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Ha die Agnieta nu ik het teruglees lijkt het nogal dom... Maarre over afvallen gesproken, Mijn Gerrit is 4 kilo afgevallen sinds hij niet meer drinkt, nu ik geen gram terwijl ik toch zeker 800 cal. minder ge( mis )bruik....per dag Meer beweeg want ik slaap minder...... Ook niet echt meer eet of snoep..... Hoe zit dit bij jullie frummers? Spontaan afgevallen, aangekomen, ben daar best benieuwd naar, vooral wat betreft de vrouwen onder ons.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Hoi kruidenthee, zal even bij wie is wie kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden