Spring naar bijdragen

Woensdag 9 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Hihi Eline... nog niet helemaal wakker dan?  ;)

En ook voor Nancy, Suiker en Agnieta een goede morgen. 

Tsja Nance... we worden ouder, de aftakeling hier zet ook door hoor, hahaha. 

Maar goed, beetje rek- en strekoefeningen vóór ik opsta wil soms ook nog wel wat helpen... 

Lekker trouwens Aicha, ik pak een glas jus, een speltboterham en heb zelf nog wat avocado liggen hier, ben ik weer klaar voor de ochtend... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers  :heart: .

 

Eline, het gaat nog lang niet goed met mijn schouder en dat kan helaas ook nog wel een tijdje gaan duren.

Voorlopig krijg ik tot 1 juni huishoudelijke hulp want de rotzooi is hier inmiddels niet meer te overzien.

A.s. donderdag (morgen dus) wordt er mee gestart.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Bol, maak me maar gek (lekker veel doen). grrrrrrrrr.

Heb genoeg te doen maar zit maar met die akelige gebroken schouder waar ik bijna niets mee mag doen.

Zelfs douchen, haar wassen e.d. is al een ramp.

Ben ik zowat al een halve dag mee bezig en dan nog het aankleden, ben ik zo weer een uur verder.  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Yvonne, gelukkig is het wel iets dat weer over gaat. Wat zal ik dan genieten van het dagelijkse huishouden.

En vooral als ik weer eens lekker zelf kan koken want op dit moment eet ik alleen maar kant en klare maaltijden.

Baaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moregn allen,

 

Zonnetje hier door mijn raam!

Suikertje alweer gezien, mooi.

Aicha hulp morgen, ook goed bericht.

Samen met Aggie op het lijstje, wordt dat onze vaste beginopstelling?

 

Dagpact;

 

Agnieta

MijnGerrit

 

Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

krantje gelezen, ontbijt gehad, zo maar eens douchen en in de kleding en dan.... ja wat dan, het blijft soms moeilijk al die extra tijd te vullen, heel langzaam komen er wat oude en nieuwe interesses en bezigheden bij maar vandaag voelt als verveling......de zon schijnt dus dan ga ik in ieder geval wandelen, lichamelijk bezig zijn knap ik altijd wel wat van op...

Weet iemand hoe het met AR gaat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sugar misschien komt het ook omdat je lichaam nu hard aan het werk is om van de alc. te herstellen. Maar ben maar blij dat je kan slapen joh, vaak zie ik hier dat stoppen met de alc. juist  slapeloosheid veroorzaakt. Als je lichaam hersteld is zal je hoogstwaarschijnlijk meer energie hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...