Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Morgu frummers. Het is al licht. Koffie en thee staan klaar. Als ik naar buiten kijk zie ik geen zonnetje, maar de harde wind van gisteren lijkt te zijn gaan liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen Von, eerst maar eens een lekker bakkie en hier ook geen zon maar de wind is i.d.d. gaan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen, wat is het nog rustig hier.......kopje thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Morgu Aicha en Eline. Denk dat men een uitslaapdag heeft gepland Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goeiemorgen allen! Hier gammel opgestaan, veel pijn in mijn rug en heupen. Hellup..ik word oud!! Nouja, zal wel weer overgaan. Eerst maar eens onder de douche. Bedankt voor het ontbijt en de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen iedereen, heerlijke koffie en ontbijtje Yvonne en Aicha. Fijne dag gewenst allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Hoi Aicha, hoe gaat het met je schouder en met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Allemaal goedemorgen, ik moest de pagina nog vernieuwen en huppetee, wat een berichtjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Hihi Eline... nog niet helemaal wakker dan? En ook voor Nancy, Suiker en Agnieta een goede morgen. Tsja Nance... we worden ouder, de aftakeling hier zet ook door hoor, hahaha. Maar goed, beetje rek- en strekoefeningen vóór ik opsta wil soms ook nog wel wat helpen... Lekker trouwens Aicha, ik pak een glas jus, een speltboterham en heb zelf nog wat avocado liggen hier, ben ik weer klaar voor de ochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Good heavens Aak, je kunt ook overdrijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Hahaha! Ik zie het helemaal voor me! Ik ga m'n fiets klaarzetten,ik moet er weer vandoor, fijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Zon breekt hier net door, fijne dag Nancy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen frummers . Eline, het gaat nog lang niet goed met mijn schouder en dat kan helaas ook nog wel een tijdje gaan duren. Voorlopig krijg ik tot 1 juni huishoudelijke hulp want de rotzooi is hier inmiddels niet meer te overzien. A.s. donderdag (morgen dus) wordt er mee gestart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goeie morgen kanjers. Wat een ellende hé Aicha als je iets mankeert en niets kan doen? Moet er niet aan denken zeg. Vandaag veel doen, heb er zin an. Eerst dadelijk een hoop biefstuk gaan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goeiesmorgens Bol. Pfff, moet er niet aan denken Aicha, wat moet jij een ongelooflijke hoop geduld opbrengen zo. Maar wel fijn dat je nu toch hulp gaat krijgen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Ja lieve Bol, maak me maar gek (lekker veel doen). grrrrrrrrr. Heb genoeg te doen maar zit maar met die akelige gebroken schouder waar ik bijna niets mee mag doen. Zelfs douchen, haar wassen e.d. is al een ramp. Ben ik zowat al een halve dag mee bezig en dan nog het aankleden, ben ik zo weer een uur verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Tsja Yvonne, gelukkig is het wel iets dat weer over gaat. Wat zal ik dan genieten van het dagelijkse huishouden. En vooral als ik weer eens lekker zelf kan koken want op dit moment eet ik alleen maar kant en klare maaltijden. Baaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Heel erg vervelend voor je Aicha, Misschien kan de hulp ook eens wat voor je koken. Hoop dat je snel weer iets zelf kan doen. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Moregn allen, Zonnetje hier door mijn raam! Suikertje alweer gezien, mooi. Aicha hulp morgen, ook goed bericht. Samen met Aggie op het lijstje, wordt dat onze vaste beginopstelling? Dagpact; Agnieta MijnGerrit Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Aicha als je dichterbij zou wonen zou ik met liefde en plezier, je willen komen helpen maar ik geloof niet dat jij vlak bij Helmond woont. Of je moet een paar dagies hier kunnen komen. Ff weg uit huis. Moggel lieve Vonneke. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Moghu Ger en Sugar. Allebei goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Goedemorgen Bolletje, Ik ben om 5 uur gisteren gaan slapen tot 6 uur vanochtend. Ligt aan medicatie, maar ben er op dit moment wel blij mee. Moet alleen niet te lang duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 krantje gelezen, ontbijt gehad, zo maar eens douchen en in de kleding en dan.... ja wat dan, het blijft soms moeilijk al die extra tijd te vullen, heel langzaam komen er wat oude en nieuwe interesses en bezigheden bij maar vandaag voelt als verveling......de zon schijnt dus dan ga ik in ieder geval wandelen, lichamelijk bezig zijn knap ik altijd wel wat van op... Weet iemand hoe het met AR gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst 9 april 2014 Sugar misschien komt het ook omdat je lichaam nu hard aan het werk is om van de alc. te herstellen. Maar ben maar blij dat je kan slapen joh, vaak zie ik hier dat stoppen met de alc. juist slapeloosheid veroorzaakt. Als je lichaam hersteld is zal je hoogstwaarschijnlijk meer energie hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden