Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Hoi Agnieta, Er is niets, maar ik vond het leuk om je naam te zien staan. Puur enthousiasme. Het was dus meer een begroeting, soort van, of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Klopt Aggie, genoeg te beleven, te zien ... als je het wilt (en kunt) zien. Mooi toch? En dat is niet saai. Misschien ziet het er soms saai uit in de ogen van anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Hoi saaie dooie dieven. Mijn leven is verre van saai. Het drinken was een saai iets. Behalve glaasje heffen gebeurde er weinig, helemaal niets. Nu volop afleiding. Een voordeel van stoppen is oog krijgen voor de schoonheid in de dingen. Alles zonder troebele geest beleven! Is er dan nooit narigheid? Zekers ook dat gaat niet aan mij voorbij en ik word daarin royaal bediend. Maar... alles laat zich beter oplossen/hanteren. Dus geef het een eerlijke kans en leef nuchter. Actie dus. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) 8 april 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Goeienavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Goeie avond Jen. Heb je al gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Nope, seffens moussaka. Niet zelf gemaakt... En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Het verbaast me een beetje dat ik geen waarschuwingspunt heb gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) Ik heb noedels gegeten met kip en groenten. En morgen gaat deze dame naar de obmuJ en flink wat biefstuk kopen . E6,-- per 500gr. Even in gaan slaan. Waarom zou jij een waarschuwingspunt krijgen dan? Ik heb niets verkeerds gelezen hoor. 8 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Wel omdat ik gisteren muzieklinks geplaatst heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 O zo, ja dat valt me niet op hoor Jen, en misschien is het niet zo erg als je het af en toe een keertje doet. Ik heb daar eerlijk gezegd niet op gelet. Hoe is het met je man? Is hij nu wat minder suf door de medicatie of is dat nog steeds hetzelfde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) Goh, nog een beetje energieloos vind ik. Hij mag nog afbouwen maar dat moet voorzichtig gebeuren, zodat hij niet weer in een manie belandt. 8 april 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Naaf Akkie. Je kan hier aanschuiven maar dan moet ik opnieuw gaan koken Poeh onzekere tijd Jen. Ben je bang voor de afbouw of vind je het juist prettig dat het gaat gebeuren? En gaan ze helemaal afbouwen of moet hij toch wat pillen blijven slikken zodat hij niet in zo'n periode terecht komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Zeker niet helemaal afbouwen!! Man is banger dan ik, ik hoop op verbetering van zijn energieniveau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Goedeavond frummers, Dit wordt een heel vroeg avondje, was behoorlijk hectisch op werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 hallo rapilos, wat was er zo hectisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Dat zal toch wel Jen? Hij zal toch wel meer energie krijgen? Er wordt toch minder onderdrukt? Ik kan me heel goed voorstellen dat je man bang is, het is ook niet niks als je dat mee maakt. Navond kanjer Rapi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Hai monster, Heb veel gelopen op werk, We hebben hele lange gangen, Er moest kleding gemerkt worden, van een bewoner, dus wegbrengen en weer halen. Er was vanmiddag een speciale bijeenkomst voor de bewoners, dus halen en brengen, met rolstoelen. Ondertussen nog op andere afdelingen geholpen, omdat daar ervaren hulpen tekort waren Ja,ja, ik wordt al als ervaren gezien ) Hoi Bollie, Hoi Jopie, Schuif maar gezellig aan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) Wip maar lekker aan hoor Jopske, leuk dat je er bent. Rap. ik geloof dat ze in het radb. Ziekenhuis elektrische steppen hebben. Niks voor jou? 8 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Er was trouwens vanavond op journaal, een heel stuk over Baclofen en later in Een Vandaag, een reportage. Er werd onderzoek gedaan dat het zou helpen de verslaving de baas te worden. Het ging dan vooral over drugs, maar alcohol werd ook genoemd. Dus wie weet, wordt het nog eens erkend, als het middel tegen verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Ha,ha Jopie, Ik zie ons al gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) Ik moet ff iets kwijt. Hebben jullie Pater Frans gezien een week of wat geleden op de t.v? Ze hebben hem dood geschoten. Erg hé? Het leek me zo'n lieve man. Waarom een kogel door z'n hoofd, wat heeft dat nu voor 'n zin. Ik kon er gisterenavond zo moeilijk van slapen. Vroeg me iedere keer af, wat zo'n man voelde op weg naar de plek. Zou hij angst hebben gehad, in paniek zijn geweest, voelde hij dat het einde naderde, wat zou er in zo'n man op dat moment omgaan. En dat bleef maar malen. bah wat zijn sommige mensen toch gestoord. Ach Cor de Jong is ook weer op de t.v. RTL.4. Heeft mijn manneke nog mee samen gewerkt, en ik heb hem op Leefdael mee gemaakt. Baclofen is weer onder de aandacht. 8 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Dat stukje over Baclofen was heel positief, ik heb het ook gezien. Heel goed dat er een ervaringsdeskundige aan het woord werd gelaten. Ik had trouwens verwacht dat er veel meer GHB verslaafden waren in NL. Ze hadden het over 900 geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Jopie mag onze poes wel een keertje leasen, wat zeg ik , te logeren zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden