Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Goed bezig Hanneke! Fijne dag. Bolletje: bedankt voor de toelichting op de draad van gisteren. Stuk duidelijker nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Graag gedaan Ger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Wat een contrast met jou bolletje, ik heb hier welgeteld 1 schroevendraaier aan gereedschap. Bij scheiding niks meegenomen. Maar gelukkig heb ik hier om de hoek gereedschapsuitleen. Ja je hebt van alles hier, dus als nood aan de man is red ik me wel. Succes verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Dank je wel Sugartje. Wat fijn voor je dat je hulp krijgt, en ja alles komt goed omdat er overal een eind aan komt. Als je dadelijk wat dingen op orde krijgt en dingen kan gaan verwerken als dat nodig is, komt er ruimte en plaats voor nieuwe dingen. Je zal zien dat het leven veel prettiger wordt. Niet makkelijker maar ikzelf heb geleerd om anders tegen dingen aan te gaan kijken en anders te reageren op dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) iemand nog iets leuks te vertellen, verveel mij. elke keer een zonnetje hier, wil ik wat in de tuin gaan doen, weer hagel enz.. ben meer heen en weer aan het lopen, dan echt nuttig iets aan het doen. wordt een mens dorstig van... nog maar een heet bakkie troost, ook lekker...... ................ 8 april 2014 bewerkt door toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) geen filmpjes, geen muziek, geen schuine grappen op de dagdraad anders een ban..... zo zie je maar weer, dat democratie werkt 8 april 2014 bewerkt door toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 (bewerkt) Ik denk dat jij de forumregels maar is goed en grondig na moet gaan lezen Toine Ik ga weer aan de gang mensen. Tot later. 8 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Toine hoi, Denk niet dat de moderator jouw humor kan waarderen. Wellicht beter weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 En rood!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 mag een schuin grapje ook al niet meer.......van de moderator we zijn toch mensen..... waar mensen zijn worden grapjes verteld, ook schuin tsja we zijn net mensen he, ha... lijkt af en toe wel een kleuterklas... ga alvast in de hoek staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 maar ja, regels zijn regels... hebben ze ook in noord Korea, dus waarom niet hier... zal mijn grapje verwijderen, weet alleen niet hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Hoi Aki, Ik ga er niet over nadenken; ik kom er toch niet uit. Maar inderdaad, ik gun hem dat ook niet. Niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Toine, Je bericht opzoeken en rechtsonder kiezen voor " bewerken". Aanpassen en " bewaren". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 bewerkt, met kleine opmerking... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Hoi Toine, Zo, opgelost. Goed bezig man! Weer, ja. Raar wisselvallig op het moment. We mogen blij zijn dat we er geen invloed op kunnen uitoefenen. Ik zie het al voor me: lijsttrekker Peter Timofeeff van de Partij van Wisselvallig Weer, de PWW. Da's toch ook niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 kijk.... humor ha... glimlach.. mag af en toe wat meer hier op het forum toch? volgt iemand hier de serie game of thrones...? zo goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Boeken gelezen Toine. Na het laatste deel kwam ik erachter dat er nog delen moesten gaan volgen. Balen is dat. Series volgen vind ik vreselijk, omdat ik altijd wel delen mis om wat voor reden dan ook. Heel vervelend. Volg jij Revolution? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Ik heb een automatische hond, die zichzelf uitlaat. Dat noemen we hier een kat. Fijne wandeling Aki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 revolution grijpt mij niet echt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Toine, Ik heb er alleen iets over lezen in de krant of op het Internet en het leek me wel leuk. Een verhaal in een wereld na de grote klap of iets dergelijks. Vroeger had ik een stripverhaal uit 4 delen, Simom van de Rivier. Vond ik leuk. Ook 'The day of the Triffids' en vergelijkbare verhalen lees ik graag. Vandaar mijn belangstelling. Waarom grijpt het jou niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Aggie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 soms pakt een verhaal je en soms niet he... prison break bv was ik meteen verkocht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Ok, dat ken ik weer niet. Heroes vond ik weer leuk, maar die serie is afgebroken. Daar baal ik dan ook zo van! Toine, moet jij niet werken? Of vraag ik nu iets heel doms? Of ben je aan het werk? Ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Ik stop er eerst mee voor vandaag, hou het niet meer vol, eerst slapen. Wens iedereen nog fijne middag en avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst 8 april 2014 Dah Suikertje! Welterusten e tot spreeks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden