Gast Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Beste mensen, Ik heb zojuist een PB verzonden om de datums in beeld te krijgen van iedereen. Alleen van Nancy was dat voldoende duidelijk tot nog toe. Ik wacht jullie berichten in spanning af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Joe! Lijkt me leuk om wat snuitjes in het echt te zien. Heel juni is bij mij nog vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik heb geen pm ontvangen. Ik zie nu mijn fout, ik post de data waarop ik wel kan. Dus nu de weekenden dat ik niet kan.is 01 15 en 29 juni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 Wat een leuk idee is dit. Heel juni zou kunnen muv de TT in Assen. Locatie: de Pyramide te Austerlitz? Lekker centraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2014 ik heb net als Erik geschreven in principe kan ik op de 15e na elke zondag, maar er loopt ook een datumprikker voor een fam.dag die misschien op 1 juni valt. Wordt vervolgd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Assen? Dat is niet gezegd hoor, locatie is nog niet bekend. Voor mij is locatie ook doorslaggevend, we zien wel. Westergasfabriek was voor mij ideaal vorig jaar, maar kan me ook voorstellen dat er dit jaar voor een andere locatie gekozen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 weet je wat? doen we de TT in de Westergasfabriek, gaan we gezellig de meeting doen op Assen.............(zucht) De locatie zal voor velen meewerken in de beslissing van gaan of wegblijven; het moet wel te doen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Idd miscommunicatie, maar dat gaf ik al aan. We zien wel wat het wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Rapport Share Geplaatst 1 april 2014 Klinkt goed gerrit en vast bedankt voor al je inspanningen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 als je dit moet blijven doen tot de meeting heb je een lekker lange warming up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Hahahahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 zo duwen we een beetje mee nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 dan nu de locatie nog de 22 ste is de Jaarbeurs bezet sorry de naald in Apeldoorn? niet met een suzuki swift komen, verder mag alles............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Wilhelmina park in Utrecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik heb zojuist geconstateerd dat Soest het meest centraal is. Zou Bea niet een bakkie voor ons kunnen zetten ergens bij een bankje in de bossen van Lage Vuursche? Of is de Detox te Bilthoven (Leienhoven) niet iets? Serieus? Kunnen we misschien iets doen ook; de een doet zijn levensveraal en de ander helpt eten delen, een derde brengt zelfgebakken koekjes weet ik veel. Volgens mij zou het personeel het geweldig vinden, maar begin ik door te slaan. Laat maar. Het enige wat iemand hoeft te onthouden is dat Leienhoven wél heel centraal gelegen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Mij lijkt het een prima voorstel Gerrit en ik vind de bossen een mooie motivatie om te reizen. En om jullie te zien natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Ik kom uit NH en woon in de omgeving Haarlem Amsterdam.....ik reis tot nu toe alleen met de auto. Meereizen zou kunnen vandaar dit bericht. Dan ben ik de BOP wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2014 Rapport Share Geplaatst 4 april 2014 Wordt het toch bij Bea een bakkie! Ja, daar wordt een beetje Monster wel levendig en zelfs onrustig van. De bossen vind ik een strak plan, Park Berg en Bos is vanwege de sanitaire voorzieningen wellicht een goed idee. Wie het beter weet dan MijnGerrit mag het zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Apeldoorn is helemaal goed want dan kan ik ook komen. En de locatie is i.d.d. prachtig!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Bedankt Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 Apeldoorn is voor mij een thuiswedstrijd. Dat kan ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Bovendien is de plek prachtig. Dus noteer mij ook maar voor de 22e. Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2014 Rapport Share Geplaatst 5 april 2014 leuk kastanje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Helemaal leuk! Als dit zo door gaat, moeten we nog Dixies plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 ??? (niet blond, toch dom) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Niet dom, dat is een oordeel ipv een feit.......een dixie is zo'n festival-toilet, zo'n mobiele. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden