Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 D'r moest nog onder staan "But I was feeling generous" Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 "Ik ben gevoelig" wordt soms gebruikt als excuus om anderen te kwetsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik ga ook slapen nu. Ik kan ook niet tot het laatste moment frummen en dan gelijk slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Opslomen dus Goeie zaak Rustig de nacht inglijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Jen bedoel je Ik ben gevoelig en jij maakt nu dat ik me door jou daardoor ongelukkig voel? Ik ben gevoelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Mai, ik bedoel eerder als ik in de groep gooi "Ik ben gevoelig" dan mag ik alles en de rest mag niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dus één en ander niet op jezelf betrekken maar op de ander projecteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dan krijg je lijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 In feite is het een totaal overbodige mededeling om te zeggen dat je gevoelig bent. Jen en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Lijden is een groot woord Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dat is zo Jaap Zo kan het ervaren worden Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 En nog even over dat vlees ja waar Ludwig het gister over had, ik heb daar vandaag ook wat over gelezen en had toevallig ook nog begin deze week in radar gezien hoe in Amerika paarden worden geslacht. Het is allemaal niet fraai. En dan denk je, ik eet biologisch vlees dat zal wel iets beter zijn, komt het dus voor dat er op "gewoon vlees" en biosticker geplakt wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Koop bij een slager die zijn koe kent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 ik ben wat ik eet struisvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 over verslavingen gesproken: http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22437393/__Eerste_geval_van__WhatsAppitis__geconstateerd__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 alle vorm van lijden kunnen terug gebracht Naar zelf mede lijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 ik herpost nog even mijn antwoord ivm vlees: ik heb een hoeve gevonden waar ik vlees bestel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik denk er na het weekend vast ook niet meer aan dat de darminhoud contact heeft gemaakt met mijn eten en dat de bacillen er nog op zitten. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Dat is wel een goed idee inderdaad. Hier net buiten mijn stad staat ook een boerderij die een winkeltje heeft waar het vlees van de koeien die hier in de wei en in de stal hebben gestaan verkocht worden. Of het strontvrij weet ik niet, maar eigen stront is altijd minder erg dan stront van ver. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Weer een vermoeiende avond achter de rug. Er was wat personeelsuitval en heb de 2 houtgroepen alleen gedraaid. En dan lijkt het opeens toch aardig op werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 (bewerkt) Wel leuk werk hoor. En nu ga ook ik weer een slaapplaats zoeken. Welterusten 27 maart 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 slaap lekker Jaap ik hobbel achter je aan truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2014 Klinkt als leuk Jaap Trust allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden