Otje Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik heb een tattoo laten zetten. Een henna tattoo, chocoladebruin, maar dan een permanente. Op mn hand. De eerste in zicht (na vele verstopt) En ik ben er zoooooo blij mee !! Nu dagen rustig aan en helen, want het deed erg veel pijn en het moet goed genezen en verzorgt. Lekker ook wel even. Nix doen, en beetje lui en lezen enzo. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ja, daar is soda goed voor Ik drop vast nog wel even door.. (of niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Leuk Ot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ja he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Terugtrek-gedrag ook weer Terwijl ik juist nog steeds het leven in wil Schermpje turen Yek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Hahahahaha.... Foolish me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Keep on going Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Dood enge actie Maar wel gedaan Het is weer een begin Nog lang niet genoeg How hard can it be Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Eens stripte ik hele huizen Om weer op te bouwen Altijd een meute kinderen om me heen Groot sociaal netwerk Ik vind het even niet met mezelf tsja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Eens kon ik heel goed alleen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Alleen en toch samen of andersom 24 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 ik meld mij af tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) He, Maike, hoi! Je mag gerust wat missen, logisch, nou. Ik zit nu middenin de drukte, 2 grote jongens (16 en 20), veel verbouwen, klussen aan motors, bootjes en autos, ploegendienst, pffffffffffffffffff, zou VMekke zeggen. Denk ook nog wel 's: zat ik nog maar met 2 onties in m'n eenzame huissie aan de dijk, lekker rustig. Zo'n plekje krijg ik vast nooit weer. Maar ben toch harstikke blij. Gras, groener, overkant enzo. Don't worry, 't wijst zich wel. Dikke tuut 24 maart 2014 bewerkt door haddock Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Tnx Had! Good for you! Komt goed! 24 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Om nog even door te gaan: Dochter weer//nog steeds ziek En ik kan niets doen Een kus via de SM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ach, ze wil toch met rust gelaten Gelijk heeft ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) chatte net een vriendin Zij sprak van plichtsbesef Dat zet me aan het denken Ik had daar eens veel van Maar nooit echt ofzo Leuk woord om mee te spelen 24 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Ik meld me nuchter af! Welterusten allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Mai is dochter ernstig ziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Nee Jane, ik weet het niet precies Bloedonderzoeken wijzen niets uit Ze is vooral moe Ik heb het op de puber Geen focus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Nu weer koorts Dus er zit wel iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Hee Kirk! Het draait allemaal om doorgaan U bent allang in mijn hart Je weet hoe het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) Hoi Akelei Zorgen is een groot woord Ik heb vertrouwen Ze komt er wel Met een omweg desnoods Dag Akelei Trust! 24 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 ik kijk L&O tussendoor niet erg netjes misschien als ik net een vraag heb gesteld. multitasking of zoiets, sorry. Kirky, logisch toch dat het hier doorgaat? Jij wipt af en toe binnen en verdwijnt dan weer maanden soms. kunnen wij moeilijk de boel platleggen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) 24 maart 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden