Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Lekker gewandeld vandaag. Maar ik kan er niet om lachen dat het weekend alweer voorbij is :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Heerlijk een wandeling Jen. Wij zijn weer druk bezig geweest in de tuin. Zo lekker runderriblappen met stoofpeertjes en aardappelen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Ja Gerrit, heb geen zin in werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Zo-iets, Gerrit. Ik weet niet helemaal waarom ik geen zin heb, dat maakt het ook complex. Ik heb nog geen langetermijnvisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Nou Jen ....succes en akelei, ik vrees dat je gelijk hebt met die wijn ...leuk die rokjes..altijd weer een uitdaging om voor weinig iets op de kop te tikken. Ikzelf vindt het ook heerlijk tweedehandswinkels af te struinen... beste mensen een goede nacht ik meld mij af voor het dagpact morgen weer een nieuwe uitdaging slaap lekker allemaal zzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Het zou kunnen ja, ik weet het gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Bedankt voor het luisterend oor Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Ja.. gek he zo'n virtuele conversaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Ik vind het altijd mooi als mensen elkaar proberen te begrijpen. Ook al klinkt dat melig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Net terug van uit eten ivm verjaardag van mijn tante. Mijn moeder en ik aan de tonic en de rest aan de wijn. Blijft lastig maar ik meld me droog af. Eigenlijk had ik meer moeite met de coffeeshop ertegenover waar ik vroeger vaak kwam. Ik was de straat al overgestoken en had bedacht dat ik geld op zak had en bedacht wat ik wilde hebben......toch omgedraaid en direct naar het restaurant gegaan. Als ik weer meedere keren ga blowen is het hek van de dam. Been there done that. Ga zo slapen, morgen heel vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Blowen heb ik maar zelden gedaan. Ik ben er laat mee in contact gekomen, en gezien ik al wist dat ik verslavingsgevoelig was, ben ik er voorzichtig mee geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Goed gedaan Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Ik mis een aantal mensen op het dagpact, die zich daar "normaal" gesproken bijschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Heintje komt nog even Thnx zeggen voor de reacties. Blowen heb ik zo veel gedaan en meerdere keren per dag vroeger. Heerlijk om af en toe te doen als ik dat zou kunnen maar dat kan ik dus niet dus afblijven.... Nu wel echt slapen. Hup laptop uit en slapen! Had vannochtend al zoveel moeite en morgen is het nog vroeger opstaan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Wat staat die lege quote daar te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Als ik doelloos ben, dan mag ik niet blowen, dan wordt blowen mijn doel. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Ik mis wijfie onder andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Als zwijgen goud is dan ben ik IRL zeer goed bezig ;/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Slaap ze ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Truste Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 pfff een vermoeiende avonddienst achter de rug lekker een bakje nootjes en dan gauw naar bed voor de zak leeg moet. Hoezo onmatig? slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden