Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 maart 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Nou, ik heb gisteren weer gefaald. Ik moest een behoorlijke teleurstelling verwerken en vond dat wel een goede reden om te drinken. Weer even de roes te voelen.

Vandaag dus dubbel teleurgesteld, nu ook in mezelf.

Er was hier altijd de discussie of je dan weer opnieuw moest tellen of dat je door kon tellen. Min die ene faaldag natuurlijk.

Het zou mij meer motiveren om door te tellen. Desnoods drie strafdagen eraf trekken.

Anders heb ik de neiging om door te gaan omdat ik tóch weer bij dag 1 moet beginnen.

Het gaat om jou Rosa, dus als het jou meer motiveert om door te tellen, dan doe je dat toch.

Ik vind dat van die drie strafdagen er af trekken nog niet zo gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de clicker dus, Sowhat. Eigenlijk wel een handige methode. Ze laat wel blijken dat ze het niet leuk vindt door even te blaffen of te grommen. Bizar.

Rosa, jammer maar je bents snel weer opgestaan. Elke dag is een nieuwe dag. 

Heb je de teleurstelling een plaats kunnen geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatver. Wijfie waarom nou. Dit is in korte tijd al twee keer meid. Dit gaat verkeerd zo hé? Je weet hoe het vorige week was bij het zangkoor, en dat je je zo schaamde. Bijna niet terug durfde, ben je dat al vergeten? Dit gaat verkeerd zo Wijfie. :face-icon-small-shocked: heb je nog drank in huis nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat het goed gaat Ineke.

Voor mij heeft dit soort pogingen totaal niet geholpen, maar dat heb ik weleens eerder verteld denk ik.

Als het voor jou zo zou kunnen om tot een voor jou aanvaardbaar drinken te komen, dan zou dat mooi zijn.

Ik denk wel dat je je doelen realistisch moet stellen, dus niet opeens van zeg maar 4 glazen naar 1.

Ik pakte dan ook wel gewoon een groter glas, en/of schonk mijn glas voller :blush:

Let op hoor!

Dat ik mezelf heel erg voor de gek kan houden daar ken ik al verschillende varianten van.

Daar trap ik zomaar niet meer in.

Het is niet de eerste keer dat ik mijn probleem probeer aan te pakken.

Ik heb me hier immers ook al in december 2008 aangemeld dus het houdt me al geruime tijd bezig.

Op (familie/vrienden)feestjes drinken doen we allebei al jaren maar zelden meer.

Voor het eten, wat we bij warm weer zo lekker vonden, een koud biertje (en later nog een en nog een), hebben we ook afgeleerd.

Dat soort verleidingen hebben we dus al geruime tijd onder controle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...