Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Natuurlijk niet, anders had ik er geen in huis gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 In het licht van het heelal is er geen probleem Agnieta, Als jij of ik overlijden net zo min. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ik bedoel dat mensen ook dieren zijn Agnieta. Het maakt niet zoveel uit als we overlijden, an sich. Als iemands hond sterft, dan maakt dat voor die iemand veel uit. Dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 eerst maar even plat nog dan slaapwel mensen Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2014 Ach, we aan uiteindelijk allemaal dood. Slaapwel. Morgen gezond weer op. Dag Met de neus umhoeg Trusten, ga ook maar eens slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden