lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik denk dat het langzamerhand steeds beter gaat, wat jij jen? Sowhat :musicnote: maak me gek :musicnote: wat heb je gegeten? vast geen pizza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik heb wel bijgeleerd, Jane. Maar het mes snijdt aan twee kanten. Ik ben rustiger, maar ook lijdzamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 - op af en toe een oprisping na, kuch, hihi - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 is dat goed of juist zorgwekkend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 23u ned.2 Winter's Bone 4 sterren en geen reclame Voor de Belsen onder ons op de muziekdraad staat 12 years a slave lees later weer bij slaapwel later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Lijdzaam is niet goed. Dat is te passief en de voorbode van depressie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Niet lijdzaam Beter strijdbaar Al gaat het soms niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik hoef niet echt te strijden, Mai. Maar wat meer lust for life zou welkom zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 dat is de straf akelei, je moet zo'n vallen kopen waarin ze blijven leven. Ik vind het een compliment dat je vindt dat lijdzaam niet bij me past. Dan moet ik mezelf dus terug vinden. SLaap ze erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik hoef niet echt te strijden, Mai. Maar wat meer lust for life zou welkom zijn. Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 k zou zeggen k post een muziekje. Maar dat mag niet en ik heb al een waarschuwingspunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik las dat je Belgen moeilijk serieus kan nemen. Ik vergeef je dat, want ik heb exact hetzelfde probleem met Hollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Zit iedereen (net als ik ned2 film te kijken) Dank voor de tip. Ik meld me droog af en ga goed voor de TV zitten nu kijk ik vanaf pc steeds heen en weer van laptop naar TV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 We hebben een rivier die Zenne heet. Uitgesproken met scherpe e, niet als ons stopwoord zenne dat met doffe e is. Die stroomt in Brussel. Ik ben me er niet van bewust dat die bordjes blijven komen. Zeker dat je geen cirkeltjes reed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Mijn hond overigens, heet in Spanje Bodeguero, in Nederland Boerenfox, en in Brussel Zinneke (voor wat ze vroeger in de Zenne vonden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik vrees ervoor Jops. En jij maar lachen met de Belgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 (bewerkt) Ik probeer gewoon een liedje en nog een, omdat ik tussen beide van Sam Philips niet kiezen kan. Ik doe het met een link ipv groot het youtube scherm. Moet kunnen toch..... 7 maart 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 goh Erik, van mij mag dat allemaal zenne. Jops, jawel. Maar niet bij anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Zat efkes naar Jan Hoet te kijken. Is die in Nederland gekend of is het echt Vlaams? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ik vraag me wel af over welke vormen van walgelijk je het hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 hihi, och bij mij ook. Niet dat dat geruststellend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Je bent wel bijzonder. De meeste Nederlanders vinden Vlaams mooier dan Hollands. Net zoals alle Vlamingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Hoewel. Op een camping in Zuid-Frankrijk kwam ik eens een Hollander tegen (Hollanders zijn dus de oorzaak van de tegenvallende verkoop van caravans in Vlaanderen) "War een schattig taaltje" Stond ik met wc-rol en een - naar ik hoop - pissig gezicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden