Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 maart 2014

jani

Aanbevolen berichten

Helemaal super Rapi!

En nog veel meer dat ik er niet over na hoef te denken, of rekening mee hoef te houden of het wel kan.

Eerder vertelde ik dat mijn dochter onverwachts 's avonds laat van het station kon ophalen.

Gewoon doen, geen probleem. Dat was eigenlijk de mooiste in de afgelopen tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal super Rapi!

En nog veel meer dat ik er niet over na hoef te denken, of rekening mee hoef te houden of het wel kan.

Eerder vertelde ik dat mijn dochter onverwachts 's avonds laat van het station kon ophalen.

Gewoon doen, geen probleem. Dat was eigenlijk de mooiste in de afgelopen tijd.

Houdt vast he Gerrit!,

Bollie,

wat raar, dat je nieuwe computer zo langzaam is.

In het begin was het toch zo snel, dat je het bijna niet bij kon lezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,

Ja, da's balen. Ligt het inderdaad aan je internetprovider?

Misschien kun je het bij iemand anders even uittesten, dus via een andere internetverbinding.

Dan weet je of dat inderdaad het probleem is, of dat je het in de instellingen etc. van je nieuwe pc moet zoeken.

Hoe is het verder met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staan er gebraden kippenbouten met komkommersalade en aardappelen met heerlijke jus op het menu.
Beetje laat maar we hebben al wel een lekker soepje op.

Spruitjes hebben we veel gegeten deze 'winter'.
5 Minuten laten dobberen op kokend water en heerlijk zijn ze.

En een broodje shoarma/kebab van kalfsvlees met rauwkost en lekker veel knoflooksaus mmm

Smakelijk eten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapi maar die snelheid was al weer gauw afgelopen.

M. Gerrit hier gaat het voor de rest goed. Dank je wel. Ik denk dat die instellingen wel goed zijn want mijn pc. is helemaal klaar gemaakt door een man van een comp. winkel. Daar waar ik m'n nieuwe comp. vorige week gekocht heb. Maar het is al een hele tijd zo, ook toen ik mijn andere  comp. nog had. Ik dacht dat dat te maken had met de oude comp. (bijna 13 jaar oud) maar nu is hij weer zo langzaam.

Nu krijg ik een kabel die ik dan moet aansluiten op mijn kastje en dan naar de provider bellen. Dan gaan we kijken of het verholpen kan worden.

Ja en via een andere internetverbinding, ik weet niet hoe ik dat moet doen joh. Maar we wachten gewoon af tot die kabel er is.

Er wordt hier veel geklaagd over deze provider( K.P.en),  dus als dit niet goed komt stap ik over op een andere. Wat een gedonder hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol,

Die dingen moeten gewoon werken.

Zeker voor de gemiddelde Nederlander; de meeste mensen weten te weinig om de zaken zelf aan te pakken.

Nu moet ik zeggen dat computers wel steeds gebruiksvriendelijker worden.

We komen er ooit wel.

Ik ga opruimen en richting vrijwilligerswerk.

Later!

Be good allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muziek- en videoclips, mijn overpeinzing.

Gisteren had de moderator een opmerking over het plaatsen van clips in onze dagdraad.

Ons forum is een bijzonder communicatiemiddel, met een heel specifiek doel.

We kennen elkaar niet, gebruiken niet onze echte of volledige naam.

We zijn voorzichtig met prive-informatie omdat iedereen kan meelezen.

We communiceren alleen in woorden; we kunnen elkaar immers niet zien of aanraken.

We bespreken zeer persoonlijke zaken.

Soms gaat het er heftig aan toe, zeker als het minder met iemand gaat.

Want dan gaat het er echt om en proberen we alle middelen in te zetten, die ons ter beschikking staan.

Niet alles laat zich in woorden uitdrukken.

We proberen daarom onze communicatie op allerlei manieren te ondersteunen.

Kijk naar de zorgvuldig uitgekozen avatars, de onderschriften, de hartjes, bloemetjes, lachebekjes, plaatjes.

En kijk naar de clips …

Ik vind dat een goed gekozen fimpje of muziekje een grote bijdrage kan hebben in onze communicatie.

En dat, zoals Erik aangeeft, dat niet een serieus gesprek mag doorbreken.

Misschien dat het voldoende is als we ervoor zorgen, dat we clips met mate en gericht plaatsen.

De moderator heeft nu een vriendelijk verzoek gestuurd; we kunnen kijken hoe het zich ontwikkelt.

Ik neem toch aan dat er een persoonlijke waarschuwing wordt afgegeven, voordat iemand echt het zwijgen wordt opgelegd?

Nog een laatste vraag. Ik zie soms het plaatje van een clip al in onze conversatie staan. Soms zie ik ook gewoon het linkje, zoals http://youtu.be/Q-GLuydiMe4.

Heeft de moderator met die laatste vorm ook moeite, of is het met alles?

Tot zover mijn overpeinzing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond! Lekker eten zie ik voorbij komen behalve spruitjes ;-) wij hadden simpel een pizza! Vandaag last van hoofdpijn.. zal er wel bijhoren want nog steeds niet gedronken! Vandaag ook een kinderfietsje van mijn dochter verkocht dus kunnen ze wat leuks uitzoeken :-)

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

W.b. de apneu, de KNO arts gaat kijken of ik in aanmerking kom voor de nightbalance, een apparaatje wat je traint om op je zij te slapen. Ik heb in rugligging nl. een stuk meer apneus.

Vroeger kreeg je dan een nachthemd met tennisbal ingenaaid op de rugzijde. Dat vertelde mijn oma altijd, dus dat zal wel erg lang terug zijn.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpacten kan dus nog niet Erik, ik moet eerst 24 uren gestopt zijn.

Dan maken we er een custom made pact van. Een 24 uur detox pact. Jij weet wanneer je gestopt bent met het laatste glas. Ben je van plan om dat pact (24 uur droog vanaf dat tijdstip laatste glas) af te spreken met jezelf? Daarna dagpacten is de zorg van morgen pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou is mijn Pc. nog heel langzaam, heb ik een nieuwe. Heb vanmiddag mijn provider gebeld en als het niet gauw verandert ga ik naar een andere. Dit is zooooo vervelend.

Modem al een keer reset gedaan. Even totaal van het stroom halen, stekker eruit. Dan inpluggen en hier je snelheid meten en vergelijken of dit klopt met de opgegeven snelheid van je abonnement.

Ter vergelijk, mijn ping is 8 miliseconde mijn downloadsnelheid 63Mbs en up 6Mbs. Mijn abonnement is idd 60/6 Mb/s bij mij klopt het altijd precies.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Jaap!

Ik had een aantal jaren geleden een reunie van mijn eindexamenklas.

Ook iedereen oud geworden. Maar dat trok bij in de loop van de uren.

Alsof we weer terug veranderden.

Bijzonder hoe je de dingen weer oppakt zoals ze waren. Ik heb enkele contacten vernieuwd.

Geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerrit, waar de moderator allemaal moeite mee heeft weet ik niet, je kan hem, haar een mail sturen, dan krijg je vast antwoord.

Zelf vind ik de losse link beter, dan opent je browser een nieuw tabblad en kan je gewoon doorlezen. Klik je zo'n plaatje aan dan is je muziek weg als je naar de volgende forumpagina gaat. Geduld om ook nog eens het beeld te gaan bekijken heb ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eet smakelijk Ineke!

Gaat het verder goed met je?

Het gaat wel weer.

Er waren de afgelopen dagen nogal wat herinneringen naar boven gekomen.

Het gemis ook van de broer van mijn ex.

We woonden toen altijd nog in hetzelfde dorp.

Zo leeg om hem nooit meer tegen te komen.

Hij was pas nog bij ons langs geweest voordat hij dood werd gevonden.

Het is nu al weer een tijd geleden.

Ik had een heel speciale band met de ouders en broers van mijn ex.

Als tiener heb ik ook nog een tijd bij hun gezin ingewoond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...