lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 me too een beetje nat gerrit van het zweet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 daar word je ook blij van? jammie, ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik wist het Jane, hoe zweter hoe beter toch? Ik ben ook lekker bezig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 dochter is al weer pannekoekenbeslag aan het maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 wat voor sport? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Over twee weken ben ik ruim een week alleen thuis. Dat is mijn volgende " project". Ben er over aan het nadenken hoe ik dat ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Mai leuk je moestuinwerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 zoek je een oppas? mn dochter zoekt oppaswerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Grapje van je, maar ik heb wel aan zoiets gedacht. Iemand uitnodigen, op bezoek gaan bij mensen. Maar ik weet het nog niet. Verdient wel aandacht ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 ja de sociale controle kan nu even belangrijk zijn. het is wel een mooie gelegenheid om de balans op te maken en zien hoe sterk je staat Gerrit. Ik heb er wel vertrouwen in als ik je lees. jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Dank je; het is nodig. Ik heb mezelf een beetje leren kennen Ja Jane, ik heb er vertrouwen in. Maar het verdient wel aandacht. Een van de ervaren of oudgediende frummers waarschuwde me al eerder dat de euforische stemming van het begin niet blijft. Maar ik heb jullie toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Mai, ik heb ook een aantal jaren een moestuin gehad. En vond dat erg leuk. Mijn kinderen gingen vaak mee, " helpen". Als de aardbeien, bramen, frambozen en bessen rijp waren, dan kwamen die vaak niet thuis. Die werden onderweg opgegeten. En dat was meestal ook duidelijk zichtbaar aan hun kleren. Mooie tijd was dat. Moestuin = leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ja, dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Mai, hoeveel vierkante meter heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Oh, kijk linksonder in het scherm. De mod is boos, hij is helemaal rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Moestuin is zeker leuk! We hebben sinds een jaar een tuin en ik ben er nog steeds iedere dag blij mee, nieuwe zaden liggen alweer klaar! En voor de kids een minimoestuin ( eens op zoek naar potten) ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Oh dat weet ik nog niet Mijn Gerrit Mot nog helemaal beginnen en ingepraat (dit was al belangrijke stap voor me..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Hoi Doni! Had ik vroeger ook bij mijn ouders. Goede herinneringen. Hoe gaat het met je? Heb je al een beeld van welke kant je opgaat qua wijntjes enzo? Of ben je nog aan het nadenken? Je gaat wel goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Mai, ik had 200 m2 en dat was veel te veel. Als ik het nu voor de aardigheid zou doen, dan zou ik aan 50 m2 voldoende hebben. Anders werk je je een slag in de rondte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Maar wel een hele goede activiteit denk ik Mai! Ontzettend leuk als je iets uit je eigen tuin op je bord hebt. Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Heb ik ook gehad was indeed teveel Maar dit is project met meerdere mensen Ik weet nu verder nog niets ma da komt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 we zetten de cam wel aan gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Net naar the broken circle breakdown gekeken. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Welke cam Jane? Om jou pannenkoeken te zien eten? Waren ze lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 hoi Jen, Ik weet niet wat dat is. Op tv vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden