Acanthus Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik ben opgegroeid met het moestuingebeuren. Wel heel erg uitgebreid. Groente, fruit, graan en bomen om in te klimmen en hutten maken, leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ineke, ook mooie herinneringen kennelijk. Heb je er niets van meegekregen? Bietjes in de tuin of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Een Vlaamse film die mee in de running zat voor de oscars, Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik heb vorig jaar komkommer gegeten uit eigen tuin, helemaal trots haha dit jaar ga ik o.a. mais proberen! Gaat goed zonder de wijn! Ik sta er ook 100% achter dat helpt goed. En hoe gaat het met jou? Heb je het er nog moeilijk mee? Feestje bij mijngerrit dus binnenkort ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Gisterenmiddag kreeg ik een glimlach toen ik hier las. Daarna anderhalf uur lekker wezen wandelen. Vandaag geen glimlach. Daarna gaan poetsen. Dit liedje speelt meest in m'n hoofd (overigens niet met betrekking op mezelf) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ok Jen. Ik ken hem niet, maar kijk ook niet veel films eerlijk gezegd. Heb je het nummer van Tom Waits nog geluisterd? Geen Jacques Brel natuurlijk ... maar misschien toch mooi? Doni, fijn dat het goed gaat met je. Je komt ook trots over zo. Ik ga verdacht goed en vertrouw het nog niet helemaal. Hoewel ik er nu totaal anders in zit dan alle keren hiervoor. Feestje? Dat wordt dan een Tea Party ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik heb zo'n 50 smaken thee dus voor ieder wat wils denk ik zo. Ik meld me vast droog af, welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik vond dit altijd wel een nummer dat goed was aan te horen. Nu hoor ik de tekst pas goed. Het zit bij ons allemaal wel in ons hoofd. Ik voel me een beetje machteloos, maar zal niet de enige zijn. We hopen allemaal dat het goed afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd dus ik moest helemaal opnieuw beginnen. We hebben vorig jaar al een appelboompje en perenboompje geplant, stekken gemaakt van de vijgenboom van mijn ouders, druif hebben we kunnen verhuizen en daar had ik ook al twee nieuwe stekken van gemaakt en vorige week kiwi planten gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Doei doni, Goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Hmmm, fruitig tuintje Ineke! Ik heb nu alleen een paar appelboompjes en daar vallen de appeltjes bijna altijd uit. De tuin ligt wat hoger dan het pad en ik denk dat ze te weinig water hebben. Dit jaar heb ik me voorgenomen dat goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doni Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Leuk zeg al die boompjes Ineke! Heerlijk vijgen. heb trouwens een avocado-pit op water staan en er komt een wortel uit! Nu ben ik echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Wat gegoogled en trailer gezien Lijkt me mooie film Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 ik zit bomvol gerrit dochter heeft 2 grote havermout/spelt pannekoeken gebakken met kaneel en (choc.pasta ) karnemelk. morgen maar weer een banaantje als ontbijt. en een dagje sauna en gezond eten komt wel weer goed. Ineke, er werd net gevraagd door de moderator of we muziekjes op de speciale draad willen zetten. niet erg als het een keertje mis gaat hoor maar als je meer wilt even zoeken maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Toffe muziek ook Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 welterusten Sowhat. See you! Muziek geldt dan ook voor mij Jane. 'k Zal me eraan houden! Mod moet niet roder worden dan hij al was; slecht voor zijn bloeddruk! Wel prettig dat ze er zijn overigens. Ik ga douchen en meldt me alvast droog af. Kom nog wel even terug zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goh zou het hier zoveel minder prettig zijn zonder mods? erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Welterusten wijfie. Goed gedaan vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Ik ga slapen, dromen, zweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Jen, Ik denk dat het voor ons, zoals we hier bezig zijn en voor zover ik in die ruim twee weken kan beoordelen, wel mee zou vallen zonder mods. Ik heb een paar ingrepen van de mods bekeken en kan me daar wel wat bij voorstellen. Ik erken de noodzaak om bepaalde regels te hebben op een forum en om iemand te hebben die daar over waakt. We hebben er toch weinig tot geen last van? Maar misschien heb jij, of iemand anders, een andere mening. Moet ook kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Welterusten Mai, Droom van mooie planten en vruchten en zon enzo! Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 Goede nacht voor wie dit nog leest. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2014 oat moan frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden