GewoonErik Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Sommigen zullen me kennen...vaak gekomen en gegaan hier...Had alles tijd lang redelijk onder controle, maar nu...Huwelijk al lang kwijt, baan ook, nu huis gedwongen in de verkoop. Dacht even een nieuwe liefde te hebben gevonden...was heel fijn, nu weer over...en vooral dat is nu mijn trigger geweest om heel veel te drinken........Dit moet een keer stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trijsje Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Hoi Erik, Heel veel success...ken het fenomeen net als vele hier..nogmaals een poging! goed van je..het hele leven is een uitdaging. Hoop dat je wat positieve doelstellingen voor jezelf hebt bedacht! Je kent het forum..er-en herkenning is hier zeker. Wens je ook success..en wees niet te strengt voor jezelf..dat is vaker een valkuil. Laat van je horen!..groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Hoi Erik, welkom terug weer. Gelukkig weet je het forum weer te vinden. Ik hoop dat het lukt deze keer, ondanks tegenslagen en financiele malaise. Niet drinken is trouwens het eerste verdiend he! en je weet dat je zonder drank alles veel beter aan kunt. succes Jane(4) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Erik, dit mag een keer stoppen En dat is goed nieuws. Jippie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 6 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Bedankt allemaal voor jullie reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2014 Hoi Erik, welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 15 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Heb de afgelopen dagen wel en niet drinken afgewisseld.....Morgen niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 He een bijna naamgenoot. Vandaag even niet....ik doe met je mee. Is het gelukt tot nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden