Peet Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Ik zit in de informatica, maar wat ik concreet doe, wordt misschien te herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Teleurgesteld hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Lieselot, anderhalf jaar gestopt, wat een droom! Ik las dat jij veel met je gezondheid bezig bent, geen koolhydraten eten. Ik heb ook een periode gehad dat ik zo bezig was met voeding, leefde volgens het boek ' een leven lang fit'. En een energie dat ik toen had! En slank!!!!! Ging meer over de combinatie koolhydraten/eiwitten. Maar natuurlijk weer niet volgehouden..... Ik ben meer een impulsief type. Begin aan veel dingen. Nu nog volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Agnieta, ik vind je houding zo krachtig! Je hebt helemaal gelijk, het is goed zo. Maar toch word ik er verdrietig van, het komt voor mij te dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Dat is waar Peet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Goed Peet!!!! Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 Slaap lekker everyone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 truste frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden