Spring naar bijdragen

Ook ik ben nieuw.


Unknown22

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

De internetbehandeling is inderdaad niet anoniem. Je huisarts en je zorgverzekeraar worden op de hoogte gebracht.

Omdat ik absoluut niet wou dat mijn dokter/ouders werden ingelicht over mijn situatie, is er door mijn omstandigheden een uitzondering gemaakt. Mijn dokter is niet op de hoogte gebracht (voor zo ver ik weet) en mijn zorgverzekeraar ook niet.
Blijkbaar kan dus het wel écht anoniem.

Maar goed, ik volg pas een week de behandeling op AdB en het bevalt me opzich best goed.
Toch merk ik dat ik meer steun nodig heb en met mensen wil praten die in hetzelfde schuitje zitten. Dit forum lijkt mij ideaal hiervoor. Ondanks een aantal van jullie zeiden dat ik te jong ben, wil ik toch graag met jullie praten. Het helpt mij enorm. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. We hebben/hadden allemaal een alcoholprobleem, of we nou 17 of 57 zijn.

Hopelijk ben ik toch nog welkom op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Unknown22,
Natuurlijk ben je hier welkom en je hebt gelijk als je zegt dat we allemaal met hetzelfde probleem kampen...
Vind je al heel erg wijs overkomen bovendien...
Hoop dat je wat steun aan ons kunt hebben, zowel op de ditjes en datjes (de huiskamer zal ik maar zeggen) alsook misschien wel op het pactdraadje... (zie thema's)
Je bent goed bezig lieverd, wilde dat ik op mn 17e zo wijs was geweest...
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Unknown,
natuurlijk ben je welkom
je hebt nog een heel lang gezonder leven voor de boeg
ik lig 40 jaar op je achter wat dat betreft.
Als je naar de ditjes en datjes dagdraad mee komt lezen/schrijven
dan zul je merken dat leeftijd er helemaal niet toe doet.
We zijn allemaal bezig ADB te worden en elke ervaring telt daarin:heart:
Bovendien, ik heb een kind van 17 en een van bijna 15, het helpt mij ook in
me in hun te verplaatsen nu ze op een leeftijd zijn waarin ze met alcohol te
maken krijgen, dus je hebt hier ook echt wel wat te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Unknown, natuurlijk ben je welkom op dit forum, dit is niet leeftijd gebonden hoor. als jij je prettig voelt moet je dat doen. Het gaat tenslotte om jouw gezondheid.
Ik hoop je hier veel te zien en hoop ook dat je de kracht krijgt om te stoppen met drinken. Maar als het er zo uit ziet, ga jij het zeker maken.
Nomaals welkom.
Liefs Bolletje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lux Aeterna
Howard Hanson

Unknown22 wat bijzonder, zo jong, te refereren aan een componist van dit werk uit 1926.

Veel succes.
En echt anoniem zijn valt niet mee.
Maar beter trots op hulp dan anoniem de werkelijkheid ontduiken/verzuipen.
t Is maar wat je wilt...

Liefs en alle goeds,

KL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Michelle

Of je nu 17 bent of 57 (zoals ik), we staan allebei voor hetzelfde probleem. Namelijk de ALCOHOL. Jij wilt ervan af, ik wil ervan af. En ik vind het ontzettend knap van je, dat je je nu al realiseert, dit leven wil ik niet. en makkelijk zal het niet zijn, met al die alcohol in huis, feestjes, waar volop alcohol gedronken wordt. maar Michelle, ga ervoor, je zal merken, dat je leven zonder alcohol, veel meer inhoud krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Hoi Michelle,

 

Wat leuk dat je even van je laat horen.  Fijn dat het beter gaat.

 

Ik kan alleen maar voor mijzelf spreken. Met mij gaat het ook wel goed al blijf ik zo nu en dan zin in drank houden. Maar ik weet dat een glas me weer in een neerwaartse spiraal brengt. Dus ik doe het maar niet.

 

Woon je nog thuis? Heb je zin om iets meer te vertellen? Hoeft niet hoor!!

 

Lieve groet Hanneke         

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...