Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Agnieta, vandaag is het genoeg en morgen zie je wel weer? Durf niet een slow song te sturen, zijn vaak de tranen trekkers Jen, lekker de pindakaaspot uitlepelen. moet meteen denken aan de film meet Joe Black ( ben niet helemaal zeker van de titel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Meet Joe Black, Brad Pitt dacht ik? De associatie met pindakaas ben ik kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Hoe minder trema's op mijn toetsenbord. Nee echt zeg, heb nu een qwerty zonder accenten. Lastig hoor. Te lui voor die alt codes altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 (bewerkt) Jen, klopt met Brad Pitt..... Hij loopt dan met een lepeltje pindakaas. Is zijn verslaving 29 januari 2014 bewerkt door Jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Die pindakaas herinner ik me dus niet. Geheugen... Neeje Agnieta, God beware me, ik ben niet zwanger. Ik durf wel niet op de weegschaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Ik denk dat ik al ga slapen. Pff. Geen zin maar moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Oh jammer, was zo een leuk stukje in de film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 slaap lekker Jen. Ik ga ook zo maar nog net te wakker...........( terwijl ik om 14.00 bijna omviel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Ik voel me soms duffer zonder alcohol dan met... Word ik in de ochtend suf wakker moet ik echt nadenken wat ik in de avond heb gedaan.....Wat heb ik op tv gezien, wie heb ik nog een bericht gestuurd ( mail, sms, wap) hoeveel heb ik gedronken? ... Oh, heb niet gedronken ...Is echt nieuw voor me want zo stond ik altijd op maar voel me nog steeds vaag. Komt waarschijnlijk omdat ik nu echt slaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Hihihi, Jip, zo herkenbaar! Wat schrijf je leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 (bewerkt) Ha Nancy, fijn dat je me leuk vindt schrijven.......Voel me namelijk telkens onzeker daarover. (Ik leg een onderwerp stil of vind de treffende woorden niet wat anderen kunnen) 29 januari 2014 bewerkt door Jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 (bewerkt) Klopt wat je zegt agnieta, maar daar moet je wel als beginner doorheen (eerste zin bagatelliseert het wel) 29 januari 2014 bewerkt door Jippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 nou Agnieta mijn slaap is me goud waard tegenwoordig na jaren slecht en nauwelijks slapen zelfs na het stoppen nog een jaar getobd hiermee daarna leek de onrust uit het lijf en mijn geest alsof ik op celniveau toen pas schoon was en via mijn fakirmatje heeft mijn lichaam weer op datzelfde niveau leren ontspannen en zich echt overgeven aan de slaap. Dus ik begrijp heel goed dat dit onderwerp steeds weer terugkomt, want ik zal vast de enige niet zijn. En nu ga ik me daar weer lekker aan overgeven dus. slaapwel Kate en Jippie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 wijfie, je moet hier doorheen he zonder drinken sterkte meis, je kunt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Goedenacht! Het gaat weer goed met mij. Alcohol weg, statiegeld ingeleverd, gezond eten, lekker bewegen. Vraag me nog af waarom ik het niet altijd kan. Maar goed, ooit zal ik daar wel achter komen of niet. Ik ga lekker slapen, morgenvroeg de wekker. Hele dagplanning gemaakt, houdt me van de straat. Slaap lekker! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden