Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Als ik An goed begrijp dan is het goed als je je ziek voelt, want als je je niet ziek voelt dan besef je niet dat je ziek bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 (bewerkt) * weggehaald, geen wijsheden van mij hier 3 januari 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Nou, ik ga ff afsluiten. Nu ik hier zit te schrijven, komen ook de herinneringen weer. Laat ik me dan maar een beetje suf voelen enzo, beter dan al die ellende met de drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Soms ga je sneller als je leert van ervaringen van andere mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 ik zeg welterusten weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Slaap ze allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Ja An, dat is voor mij ook een gevaarlijke fase, na een maand of 4 "snakken" naar de ontspanning, maar ook ik kom hier al weer 6 jaar, en met steeds weer die ene nemen, lukt het voor mij niet. Ben nu echt van plan om door te zetten, ik moet toch van mijn eigen ervaringen kunnen leren, dus ja Lady Jane, zorgen dat ik mijn naam geen eer meer aandoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden