Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Jeans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 En hele hoge hakken Die pubers zijn groot Lijk ik helemaal theelepelvrouwtje Als ik de fik aan steek Trek ik mijn kisten wel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 http://youtu.be/17roMhz-mPo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Nou Hannah ik weet niet of je er zin in hebt maar ik ben er wel hoor. Heb je het vandaag een beetje leuk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) Het was vandaag ook erg rustig op de d.a. dus helemaal niets te doen gehad. Dus das mooi. Hoe is het trouwens met jouw hond? 26 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 goedenavond. Ik zou allerlei praktische zaken moeten doen, maar ga uit eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 hahahaha daar hebben honden een neus voor hoor, wanneer ze lekker met het baasje naar boven kunnen. Hoe is het verder met je? Gaat het allemaal weer een stukje beter? Het revalideren en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Nou smakelijk eten dan Jen en geniet ze. Waarom durf je geen gitaar meer te spelen Hannah? Ja en al met al klinkt het toch wel goed en is er vooruitgang. Alleen de geest. pijn zal niet zo makkelijk weg gaan denk ik. maar hopelijk gaat dat ook slijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Is dat ook de rede van de sombere gedachte over de kerst volgend jaar die je gisteren opschreef Hanna? De angst dat er nog meer gebreken zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) Oké ik hoop in ieder geval dat je vrienden hebt waarmee je over deze dingen kan praten zodat je toch wat kwijt raakt. Zou mooi zijn als je een beetje minder belast het nieuwe jaar in kan gaan. Nou ik ga eiersalade klaar maken. Morgen een daggie naar een vriendin en haar vrouw toe. Die zijn gek op eiersalade dus ga ik ze eens lekken verwennen. 26 december 2013 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Got-o-got Wat een stel! Nu de fik er in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Dat gun ik jou ook Hannah lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Gaat het hier een beetje met iedereen? De kerst weer overleefd? Mijn mum en ik zijn gisteren opgenomen wegens voedsel vergiftiging. Blijkbaar moet je Chinees niet vaker dan 2 keer opwarmen. Vond ik niet leuk, omdat ik er voor mijn katjes niet was. Maar het heeft me ook wat geleerd, mijn moeder staat dus boven de liefde die ik heb voor mijn katten. Want haar ziek zien vond ik eigenlijk nog een stukje erger. Gelukkig zijn we nu weer aan de betere hand en hebben allebei gezegd, lag niet aan de chinees. En wat de puck betreft! Die zat echt op een beter kerstavond diner. Blijkbaar is er een vrouw hier Franse, die door haar personeel haar hele tuin laat inrichten voor een super zwerfdieren diner. Noten in de boom zaden voor de ratten, en voor de katten gewoon biefstuk. Ik vind dat super! En stelt me wel gerust dat Puk even hier niet was met kerstavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Klasse hoor Ietje!!! dat sneren en de wanhoop van je moeder beiden getrotseerd. Ik denk dat je moeder hier misschien nog wel goed op kan terugkijken wat jou betreft dan, maar ja zij moet met je vader verder he, en eer hij iets kan erkennen en er de verantwoording voor zal dragen, zullen er nog wel wat flessen door gaan. Maar jij hebt stand gehouden meis, je mag trots zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Knap hoor Ietje. Misschien reageert jouw vader juist zo omdat je hem een soort spiegel voorhoudt? Mijn schoonmoeder is redelijk snel met het oppikken van wat er speelt en ze deed niet zo moeilijk. De artsen en fysiotherapeuten in de verschillende families reageerden erg positief. Die zien iets te vaak mensen die zichzelf echt kapot drinken. De kerst is voorbij en daarmee voor een kleine week ook de drukte. Ik heb wel een paar dagen nodig om mezelf weer te worden, maar dat lukt ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Zo. Dat wordt weer even afkicken van dat heerlijke gespuis.. Beste vuurmeester vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Vuurmeester met hakken... Ik ga nog even de kerstspecial van Doctor Who kijken met grote baas, en dan is het tijd om te slapen. Tot morgen allemaal. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 "Droog: hier, wel een hele leuke dag gehad, En geen commentaar, dat scheelt als je voor de tigste keer gestopt ben, iedereen heeft zo iets van we wachten het wel even af en terecht, Aan mij om het te bewijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) Nog eenmaal voor Hots en allen. 26 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 3e kerstdag inmiddels en Lidia is 70 geworden daar in het verre Marokko. Van harte Lidia!!! en heb het goed daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Lief van je Jane Lady Ik had het niet op gemerkt Daar ben ik nog nooit geweest.. Lijkt me aparte gewaarwording wel Hoop niet dat tactive boos wordt vanavond ben vrij rustig, maar ook nog niet aan slapen toe Gedronken? Nauwelijks... Net als "normale" mensen Van de kinderen iig geval genoten Nuchter, maar da's niet eens het belangrijkste Daar geniet ik sowieso van ik laat ze dan komen de verhalen vanzelf... En dochter is smoorverliefd maar laat zich niet inpakken (hij ook niet) Wat klef lijkt, is het niet altijd Ik ken mijn pappenheimers Klaas, bracht en haalde ze dat was wel ok van hem best een lekker ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Duhuu!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Grappig detail: Zoon had ik zeker anderhalf jaar niet in levende lijve gezien, een bijna vent nu Maar we konden samen nog stoken als vanouds Hij genoot Ik straal nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Ik heb vlak voor de kerst de huisarts gebeld voor de bloeduitslagen. De arts was er niet, maar de assistente vertelde me dat mijn vitamine D te laag is. Dat slikte ik al een poosje bij, maar desondanks dus een tekort. Nu dus nog maar een hogere dosering en eens afwachten of dat effect heeft op mijn vermoeidheid. Als je tijd hebt, of kunt/wilt vrij maken Lekker veel naar buiten! Iedere dag, vooral ook als de zon schijnt Daarnaast ook Is en blijft mijn redding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Er kwam veel "weet je nog mam" voorbij Hihihihi Blij dat ze zulke goede herinneringen aan die tijd hebben En het nu goed hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden