Spring naar bijdragen

woensdag 25 december 1e Kerstdag


rapilos

Aanbevolen berichten

Hoi Merenwen,

 

Ik volg de teksten hier nauwelijks maar ik vind het vreemd dat je je hier niet een beetje mag misdragen. Als het voor jou helpt om hier drie maanden niet te schrijven dan kan je het doen.

Volgens mij is dit forum er voor mensen die een alcoholprobleem hebben. Als jezelf misdragen daarbij hoort en het niet al te veel uit de hand loopt dan vind ik het oke.

Anders is dit forum er dus alleen voor mensen die voornamelijk niet drinken en braaf en lief zijn (overdreven gezegd). Dat vind ik nogal saai en onzinnig.

Ik ben zelf jarenlang moderator geweest en mensen mogen van mij best wel eens uit de bocht vliegen. Pas als iemand bewust en na vele waarschuwingen de boel verstiert is het afgelopen wat mij betreft.

Het zou het forum wel eens wat kunnen verlevendigen wellicht.... een beetje misdragen.

 

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Ik kom weer even langs. 1e kerstdag zit erop en ik ben kapot. Lekker vroeg slapen. ;)

Gistermiddag het bericht ontvangen dat de behandeling van mijn opa is stopgezet. Dat houdt in dat ze het toedienen van levensverlengende medicatie hebben gestaakt. Een week geleden hadden ze oma gevraagd om te zorgen dat opa zou tekenen voor passieve euthanasie, maar dat is niet gebeurd en dus is dit nog de enige oplossing. Opa is nu thuis en het is wachten op zijn overlijden. :(

Gisteren na het nieuws ben ik gelijk in de auto gestapt en naar hun huis gereden. Er was niets meer van eerder beschreven angst. Dit moest gewoon gebeuren en daarmee basta. Opa moest huilen toen hij mij zag en viel gelijk daarna in slaap. En dat heeft hij de hele middag gedaan, slapen. Bij het weggaan heb ik hem een kus gegeven en in zijn magere handjes geknepen. Ik moest weerkomen en dat ga ik ook doen. Oma een kus gegeven en waarover ik mezelf verbaasde was dat ik haar in haar schouder kneep toen ze zei dat ik snel weer langs moest komen. Net alsof ik opeens niet meer bang was om iets fout te doen en er gewoon wilde zijn. Zoals hier al was geschreven, het draait niet om mij. Het draait nu om mijn opa en dus ook mijn oma. 

Vanaf gistermiddag dus ook stand-by, wat inhoudt niet drinken... Geen enkele moeite mee. Dit moet gewoon. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh kanjers ik heb net de film van P.v. Lommel gezien die ik gedownload heb, over bijna dood ervaringen. Nou het is echt een aanrader voor iedereen die daarin geïnteresseerd is. Erg leerzaam, geen zweverig gewauwel maar heel begrijpelijk allemaal.

Poeh ik heb weer veel om over na te denken, vooral dat ik weer heb besloten om m'n best te gaan doen om beter te gaan leven en geen vooroordelen te hebben. Tja of het me lukt weet ik niet maar we gaan ons best doen.

Trusten allemaal en tot morgen. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn kerstboodschap voor iedereen

 

neem jezelf niet te serieus, zie overal de humor van in

en zoek vooral geen diepgang of diepere betekenis van dingen,

stelt je vaak teleur en helpt je niet verder

gewoon alles met een korreltje zout nemen en niet teveel nadenken

of zoiets...

ga een laatste bezoek brengen aan flappie....

 

http://youtu.be/P_lhoe93DvQ :D

Ik denk niet dat ik mezelf serieus neem, maar deze boodschap vind ik nogal nihilistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...